CHN88 Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Periodisk problem med at kupeviften stopper opp. Dunker man da borti så starter denne igjen. Noen som vet hva dette kan komme av og alternativ til hvordan fikse dette? Lenke til kommentar
Kris1900 Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 (endret) Kontaktfeil kan det være, var hvertfall slik på min gamle bil. Merka også at vifta stoppa når det var veldig varmt i bilen, men hadde egentlig ikke mye problemer når det var kaldt vær. Endret 28. juli 2017 av Kris1900 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Toyota Starlet ble produsert fra 1973 til 1999. Her i flere modeller med mange typer vifte. Som oftest trenger vifra å rengjøre å smøres litt. Er ofte enkelt å skru av viften med bare noen skruer under hanskerommet, men har du f.eks en 1973 modell ligger nok viften bak torpedoveggen under panseret eller noe slikt. Lenke til kommentar
CHN88 Skrevet 29. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2017 Hei, takk for gode svar. Dette er en 1998 modell. Jeg prøver ut ditt forslag på å rengjøre/smøre. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 (endret) Hei, takk for gode svar. Dette er en 1998 modell. Jeg prøver ut ditt forslag på å rengjøre/smøre. Ja bare å google deg til hvor den sitter. Min vifte begynte å gå tregt og lage ulyder for en stund siden. Var kjempe enkelt å ta den ut under hanskerommet. Så plukket jeg den i småbiter å rengjorde å smurte alt og den var god som ny etterpå. Vet at noen Kia og Ford har viften under hanskerommet, men du må nesten google om din bil. Endret 29. juli 2017 av Complexity Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 På en så gammel bil så vil jeg tippe slitte børster. Hvis ankeret er nogenlunde ok er det bare å skifte børstene. 2 Lenke til kommentar
CHN88 Skrevet 1. august 2017 Forfatter Del Skrevet 1. august 2017 hvor skaffer jeg børster? Mulighet til å legge ved link til eksempel? Som dere skjønner så er jeg rimelig nybegynner med disse tingene. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 (endret) Plukk ut vifta å se på børstene først å se om dem er gåen. Google deg til hvordan. Tipper det er likt som på denne pickupen. Endret 1. august 2017 av Complexity 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå