muffe Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Skal bestille en ny ULN2803A i dag. Er ikke særlig lysten på å måtte betale 100 kr. i oppkravsavgift for å betale 13 kr for en duppeditt. Så kommer mitt spørsmål: Sender Elfa som brevpost hvis du ikke er registrert og har kundenummer? Det er vel kun bedrifter som har det, er det ikke? Er den fraktmåten de kaller for "Brev" det samme som "Consingment Grøn"? Hva koster det eventuelt å få det sendt med brev? Vet at det muligens finnes en annen tråd om dette på forumet (i forbindelse med ok.no's elfa-guide), men den finner jeg ikke. Så hvis noen andre har en lurere plasserigg på denne tråden, så PM meg. Mvh En som trenger en ULN2803A innen 5 dager. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hvis du går inn på Elfa sin hjemmeside og trykker på forhandlere så kan du jo gå til nærmeste utsalgsted, hvis du er så heldig å ha et i nærheten. Da slipper du jo de 100kr og får trening på kjøpet Lenke til kommentar
muffe Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Nermeste utsalgssted er fire timer (med bil) unna... Lenke til kommentar
Smilodon Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 da er du heldig... ligger ca 8 timer med bil unna meg... koster mere å kjøre ned enn å betale porto... Men til spørsmålet: elfa sender vist ikke som brev lenger... Ikke etter det jeg vet om ihvertfall Lenke til kommentar
atrax Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Har bestilt to ganger fra elfa, begge gangene var det relativt lite i vekt og størrelse, og begge gangene valgte jeg 'Consignment brev' som forsendelsesmåte. Begge gangene måtte jeg hente brevet på postkontoret og betale på stedet, ikke noe postgiro for meg nei! Lenke til kommentar
muffe Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) atrax: Hvor mye kostet det? Du kan jo velge "brev" som fraktmåte, hva innebærer det? Endret 7. desember 2003 av muffe Lenke til kommentar
koff1 Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hvis du går inn på Elfa sin hjemmeside og trykker på forhandlere så kan du jo gå til nærmeste utsalgsted, hvis du er så heldig å ha et i nærheten. Da slipper du jo de 100kr og får trening på kjøpet Hehe. Det der er linken til Elfa skyvedørsgarderober, du bør kansje prøve elfa.se hvis du skal ha elektronikk. Jeg trur at elfa i norge har bare utsalg i oslo. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Har bestilt to ganger fra elfa, begge gangene var det relativt lite i vekt og størrelse, og begge gangene valgte jeg 'Consignment brev' som forsendelsesmåte. Begge gangene måtte jeg hente brevet på postkontoret og betale på stedet, ikke noe postgiro for meg nei! Samme her Den gamle Elfa guiden som ligger her på overklokking har i allefall ikke gitt utslag hos meg. Alltid oppkrav. Å kjøre og hente varene tror jeg også jeg drøyer litt med. Det tar vel sånn ca 24 timer... Lenke til kommentar
muffe Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Jeg tok en telefon til Elfa og forklarte problemet. De sender delene (2 røde LED + ULN2803A) med brevpost i dag. Koster meg 20 kr... Endret 8. desember 2003 av muffe Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Interessant. Jeg skulle likt om det var noen automatikk i dette. Og i såfall, hvor går grensen oppad med hensyn til størrelse og vekt. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Du kan jo prøve å ringe de? De var veldig grei. Gratis var det óg. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Det er litt sent nå... Lenke til kommentar
atrax Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Tenkte jeg bare skulle lime inn en bit av en mail jeg fikk fra elfa etter at jeg hadde luftet mine tanker om postoppkrav for dem. Jeg spurte spesifikt om å få tilsendt ordren som brev med postgiro, men det gikk ikke (liten ordre, kunne fått 5 slike polstra konvolutter nedi postkassen): Når det gjelder postoppkrav, har vi desverre bare en måte å sende varer på, og det er som postens servicepakke. Den koster 100 kr, fra 0kg til 35kg. Noen annen måte har jeg desverre ikke å sende varer med, det er sånn det er med postoppkrav. Derfor vil det bli litt ekstra om du bestiller en liten ting, da portoen er fast. Varer som blir i rest, sendes alltid fraktfritt, som du henter på posten. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 hvis du kjenner noen som går på elektro'n, så be de bestille for deg da vel.. vi får gratis porto igjennom skolen. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Fikk regning på 150 kr... ****** KJERRING (ho dama på elfa). Lenke til kommentar
Novec Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Fikk ikke bestilt et par brytere som brevpost jeg heller, til tross for at jeg hadde bestilt dem ved en feil i en ordre på rundt 5000... Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 for noen rigide tosker egentlig! det får for pokker være grenser og synes jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå