Arodem Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Årsabonnementet øker med nesten 23 prosent.Nå stiger PlayStation Plus-prisen Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Sikker mange som kommer til å sippe over dette men det er helt vanlig å øke prisen varer og tjenester over tidenes løp. Lenke til kommentar
MrCuddles Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Heh, tror jeg kjøper for et par år jeg da... Lenke til kommentar
iqmannen Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Hvorfor skal man betale mer pr måned om man kjøper et kvartal kontra månedsvis? 2 Lenke til kommentar
Marius Ellingsen Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Hvorfor skal man betale mer pr måned om man kjøper et kvartal kontra månedsvis? Alle transaksjoner koster penger hvis man driver et firma, det er derfor ønskelig fra leverandørsiden å få en stor forehåndsbetaling i steden for 12 små. Som leverandør er man da også sikkert at kunden er der i 12 mnd og er "bundet" opp siden det er forhåndsbetalt for alle månedene. Lenke til kommentar
leocanto Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Hvorfor skal man betale mer pr måned om man kjøper et kvartal kontra månedsvis? Alle transaksjoner koster penger hvis man driver et firma, det er derfor ønskelig fra leverandørsiden å få en stor forehåndsbetaling i steden for 12 små. Som leverandør er man da også sikkert at kunden er der i 12 mnd og er "bundet" opp siden det er forhåndsbetalt for alle månedene. Du svarte ikke på spørsmålet hans. Et kvartal = 205kr 3 måneder = 65x3 = 195kr 1 Lenke til kommentar
Smack332 Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 (endret) Fint at medlemskapet mitt fornyes 21. august . Endret 28. juli 2017 av Smack332 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Bare å hamstre inn noen 12 mnd. i forkant av prisøkningen. Var jo ett godt tilbud på 12 mnd. for litt siden også Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Jeg har ikke hatt PS-Plus på snart to år og jeg kan ikke si at jeg savner det. Jeg spiller aldri online, kjøper sjelden spill fra PSN og de spillene man får leie og som er av interesse har jeg som regel på Steam eller GoG fra før av. Når det er sagt så stusser jeg på hvorfor Sony setter opp prisen uten å oppgi en grunn. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 28. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2017 Hvorfor skal man betale mer pr måned om man kjøper et kvartal kontra månedsvis? God spørsmål! Oppdaterte saken med informasjon, og har tatt kontakt med PlayStation for å høre hva grunnen er. 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Pff, kommer aldri å skaffe meg det. Jeg abbonnerer heldigvis ikke på Steam, så hvorfor skal Sony ha penger for online. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Pff, kommer aldri å skaffe meg det. Jeg abbonnerer heldigvis ikke på Steam, så hvorfor skal Sony ha penger for online. Du har sikkert et poeng her, men jeg forstår ikke hva du prøver å si. 5 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Åh nei. Et helt år med Playstation + koster altså det samme som fire dagers forbruk med General løs. Ja ja. Da et det bare å boikotte Sony. Not. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Denne økningen på 7 kroner og 50 øre i måneden gjør at jeg rett og slett må si opp PS+. Det her rett og slett S P R E N G E R mitt budsjett! lulz 1 Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Pff, kommer aldri å skaffe meg det. Jeg abbonnerer heldigvis ikke på Steam, så hvorfor skal Sony ha penger for online. Abonnere på Steam? Kan man abonnerer på Steam? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Denne økningen på 7 kroner og 50 øre i måneden gjør at jeg rett og slett må si opp PS+. Det her rett og slett S P R E N G E R mitt budsjett! lulz Ingen som påstår det? Eller i nærheten? Det kunne kostet 400 i mnd og folk kunne sikkert tatt seg råd. Spørsmålet er jo om det er verdt det og om deg er riktig å betale det i forhold til hva man får. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Når en ser på spillene en får iløpet av et år så synes ihvertfall jeg det er verdt det. 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Pff, kommer aldri å skaffe meg det. Jeg abbonnerer heldigvis ikke på Steam, så hvorfor skal Sony ha penger for online. Abonnere på Steam? Kan man abonnerer på Steam? Nei, heldigvis. Så hvorfor trenger Sony det? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Nei, heldigvis. Så hvorfor trenger Sony det? Er vel pga sikkerhet og lukket infrastruktur på konsollene i stor kontrast til PC. 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Pff, kommer aldri å skaffe meg det. Jeg abbonnerer heldigvis ikke på Steam, så hvorfor skal Sony ha penger for online.Tror du kan være rimelig sikker på at Valve sitter igjen med noen kroner for hver solgte tittel de også. Kanskje ikke et abonnement, men du betaler for tjenesten om du handler det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå