Gå til innhold

Pulsklokken Polar A360, Skritteller

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat kjøpt pulsklokken Polar A360. Jeg har merket at skrittelleren er ofte heelt på bærtur. Den kan påstå at jeg går flere hundre skritt bare jeg går fra badet til kjøkkenet, eller at jeg har gått 50 skritt i løpet av natten når jeg sover. Jeg bare lurte på hva som gjør at den tror jeg går mer enn det jeg gjør, og om det er en mulighet til å fikse det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den måler skritt ved hjelp av et lite akselerometer i klokken, dvs den teller skritt når du beveger armen. Den skal derimot plukke ut endel av slike små bevegelser av seg selv, men det fungerer ikke bestandig. Så om du f.eks står i dusjen og vasker håret så kan det godt hende den gir deg noen skritt du ikke skulle hatt.
I løpet av en hel dag så er ikke dette veldig viktig egentlig, særlig ikke om du er ganske aktiv, så du får heller trekke av litt hvis du syns den er unøyaktig. Husk å sette innstillingene dine til riktig høyde og hvilken hånd du har den på (ikke ha den på venstre om du er venstrehendt og omvendt), slik at den kan være så nøyaktig det lar seg gjøre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...