BuffyAnneSummers Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Hva med å prøve å få venner innen feltene du er interessert i? Internett er ett fint sted for det faktisk. Reddit feks har omtrent alt av undergrupper du kan tenke deg, og hvis din spesielle interesse ikke har fått en side enda så lager du lett din egen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. august 2017 Forfatter Del Skrevet 8. august 2017 Vet ikke helt om jeg har noen interesser. Eneste jeg gjør er å trene litt (f.eks. jogge i skogen), men ellers bare sitter jeg og depper og glor. Og det er selvsagt rimelig patetisk. Vel, ser på serier og da. Kanskje jeg skulle meldt meg på noe slags idrett. Men jeg hadde bare blitt mobbet. Folk vil meg ikke vel. Det er egentlig ganske håpløst, lurer på hvor gammel jeg blir. Anonymous poster hash: d720a...7a3 Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Har fått tips om ulike aktivitetstilbud. Det er sikkert eneste veien. Men jeg blir bare mer deprimert av slike ting, da jeg ikke treffer noen der som jeg kommer overens med. For jeg forsøkte slike ting for noen år tilbake (i perioden fra 12 år siden, og sist gang for cirka 3 år siden). Blir bare mer ensom av det, når man er utenfor. Det var IKKE som da jeg gikk på VGS, da hadde jeg noen fine opplevelser, tross mye vanskeligheter på skolen før VGS. Det virker som de andre som bruker slike tilbud er mye mindre som meg enn noen av de jeg gikk på skole med. Men de har flyttet vekk. Anonymous poster hash: d720a...7a3 "blir bare mere ensom av det" Kan du bli mere ensom enn du er nå? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. august 2017 Forfatter Del Skrevet 8. august 2017 "blir bare mere ensom av det" Kan du bli mere ensom enn du er nå? Ja. Det vil jeg absolutt si. Bare være der med folk jeg ikke føler noe til felles med. Anonymous poster hash: d720a...7a3 Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 "blir bare mere ensom av det" Kan du bli mere ensom enn du er nå? Ja. Det vil jeg absolutt si. Bare være der med folk jeg ikke føler noe til felles med. Anonymous poster hash: d720a...7a3 Hvorfor har du ikke noe til felles med andre da? Vi er jo alle mennesker? Tror kanskje du har litt store forventninger til andre. Leter du først og fremst etter en tvillingsjel? En klone av deg selv? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. august 2017 Forfatter Del Skrevet 9. august 2017 Hvorfor har du ikke noe til felles med andre da? Vi er jo alle mennesker? Tror kanskje du har litt store forventninger til andre. Leter du først og fremst etter en tvillingsjel? En klone av deg selv? Jeg har tidligere, bare for noen få innlegg tilbake, skrevet at jeg opplevde fellesskap før. Anonymous poster hash: d720a...7a3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. august 2017 Forfatter Del Skrevet 13. august 2017 Men det er bare psykiske smerter, hver dag. I morgen ringer jeg til NAV og ber de finne en jobb til meg. Jeg holder ikke dette ut mer! Men alt jeg gjør er selvsagt bare å klage, så hva "får" man da. Anonymous poster hash: d720a...7a3 Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Så får du ta det du får da, og ikke klage, ikke sant. Og ikke kverulere. Du kan i alle fall ikke regne med å få deg noe sosialt liv når du bare sitter hjemme. Ut må du. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. august 2017 Forfatter Del Skrevet 14. august 2017 Hva mener du med "ta det man får"? Anonymous poster hash: d720a...7a3 Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Hva mener du med "ta det man får"? Anonymous poster hash: d720a...7a3 Ikke kverulere så innmari...det er faktisk slitsomt. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. august 2017 Forfatter Del Skrevet 14. august 2017 Jeg kverulerer ikke. Du antyder at jeg ikke "tar det jeg får", men det vet du ingenting om. Anonymous poster hash: d720a...7a3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå