zaico Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Har et par twinmos pc3200 brikker, disse klokker svært dårlig, vertfall uten spenningsøkning! Noen som vet hvor mye disse tåler? Om man evt øker spenningen på brikkene, er det da spenningen i seg selv som er farlig? Eller er det den ekstra varmen som kan ta knekken på brikkene? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Det er som oftest varmen som tar knekken på brikkene. 2,8 volt skulle disse brikkene klare greit... EDIT: mente seff 2,8v Endret 7. desember 2003 av NorthWave Lenke til kommentar
gafflek Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Det er som oftest varmen som tar knekken på brikkene.1,8 volt skulle disse brikkene klare greit... Du mener vel 2.8 V Jeg kjører mine Twinmos Twister brikker på 2.8 V, 2-8-3-3. Funker bra det. Er ikke sikker på hvordan det er med vanlige twinmos, men de burde tåle 2.8 volt. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 om det er varmen som er problemet, da bør jo noen ramkjølere gjøre underverker! Lenke til kommentar
gafflek Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Vet ikke hvor mye du får ut av ramkjølere, var montert på mine brikker, men har du sett denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=A1165 Det jeg kan si at mine brikker med kjølere er knapt lunkne på 2.8V. Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Har et par twinmos pc3200 brikker, disse klokker svært dårlig, vertfall uten spenningsøkning! Noen som vet hvor mye disse tåler? Om man evt øker spenningen på brikkene, er det da spenningen i seg selv som er farlig? Eller er det den ekstra varmen som kan ta knekken på brikkene? jeg har kjørt på 2.8Volt og det funker jo helt normalt!. men var ikke noe vits for meg så jeg satt den ned til defult igjen. Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Vet ikke hvor mye du får ut av ramkjølere, var montert på mine brikker, men har du sett denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=A1165 Det jeg kan si at mine brikker med kjølere er knapt lunkne på 2.8V. bare legger til at disse ram kjølerene er for PC2100 SDram. Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Vet ikke hvor mye du får ut av ramkjølere, var montert på mine brikker, men har du sett denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=A1165 Det jeg kan si at mine brikker med kjølere er knapt lunkne på 2.8V. bare legger til at disse ram kjølerene er for PC2100 SDram. Pc 2100 DDR ram og 100/133 SD ram mener du vel? Lenke til kommentar
zaico Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 passer de til pc2100 ram, så passer de til alle typer sd og ddr ram. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Du mener vel 2.8 V Så klart! *Rette på* Lenke til kommentar
gafflek Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 bare legger til at disse ram kjølerene er for PC2100 SDram. Uuups Jeg såg ikke den "lille" detaljen der. Øyelegen neste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå