rofl2 Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Jeg lastet ned et skjema for å melde flytting, og fikk faktisk lagt inn neon få bokstaver før jeg ikke kom lenger. De var vel med Firefox, og jeg har også forsøkt med MSWord, Firefox og Adobe reader. Et eller annet sted fikk jeg lagt inn noen bokstaver, men nå har det stoppet opp og jeg aner ikke hvor man egentlig kan få gjort sånt uten å få trøbbel. Finnes de noen grei måte å gjøre det på? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 ?? Er det en fil du laster ned? Isåfall hvilken filtype er det? Sist jeg meldte flytting ble dette gjort på nettet, ikke via noe nedlasting. Prøv en annen nettleser. Lenke til kommentar
nilsch Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Antar du mener PDF skjema. Nettutgaven av dette programmet er gratis og fungerte fint for meg sist jeg hadde noen PDF skjema som ikke ville la meg skrive i de med Acrobat Reader: https://www.pdfescape.com/windows/ Lenke til kommentar
rofl2 Skrevet 27. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2017 Antar du mener PDF skjema. Nettutgaven av dette programmet er gratis og fungerte fint for meg sist jeg hadde noen PDF skjema som ikke ville la meg skrive i de med Acrobat Reader: https://www.pdfescape.com/windows/ Riktig, jeg laster ned en PDF. Men jeg kan prøve et annet OS, jeg bruker oftest WinXP men jeg kan prøve med Win7. Jeg laster ned RF-1400B fra Skatteetaten og åpner i Adobe Reader XI, men får altså ikke skrevet noe inn. Lenke til kommentar
nilsch Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Du får editert det hvis du bruker "Free online" versjonen på den linken jeg postet over. Det er ikke noe å laste ned, det gjøres direkte i nettleseren Lenke til kommentar
rofl2 Skrevet 28. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2017 Dette skjønner jeg ikke, Free online versjonen laster ned reader_11_no_d_install.exe Noe må vel lastes ned på din maskin, ellers kan du jo bare bruke Firefox, for du må jo ha kontakt med noe. Men du kan kanskje forklare hva du gjør? Lenke til kommentar
nilsch Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Jeg klikker på Free Online, deretter klikker jeg på "Upload PDF to PDFescape". Velger så fil og PDF filen kommer deretter opp i nettleseren hvor du kan editere den direkte for deretter å lagre den eller skrive den ut. Lenke til kommentar
rofl2 Skrevet 29. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2017 Jeg klikker på Free Online, deretter klikker jeg på "Upload PDF to PDFescape". Velger så fil og PDF filen kommer deretter opp i nettleseren hvor du kan editere den direkte for deretter å lagre den eller skrive den ut. Je jeg prøvde det og det gikk jo fint, så nå vet jeg det også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå