sofiepett Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Hei! Jeg vet dette høres vannvittig ut, men har en mobil hvor skjermen har sprukket av seg selv. Har hatt mobilen i litt over et år. Den har hatt deksel på hele tiden. I det siste har den blitt veldig varm ved oppladning (spesielt ved trådløs lading) og i går så oppdaget jeg at etter den hadde ladet så var skjermen sprukket. Syns det er innmari irriterende at det skjer, ettersom jeg ikke kan fordra at tingene mine er "ødelagte" eller skadet, ihvertfall ikke når jeg ikke føler at det er min skyld. Noen som har vært borti at skjermen har sprukket av seg selv. Har du fått ny skjerm på garanti? Mobilen er kjøpt via bedrift, og etter hva jeg forstår så er det snakk om 2 års garanti fra kjøpsdato. Mobil: Samsung Galaxy S7 (ikke edge) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Mye mulig at batteriet ditt har ekspandert under ladingen. Lenke til kommentar
sofiepett Skrevet 27. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2017 Mye mulig at batteriet ditt har ekspandert under ladingen. Var ikke klar over at det var mulig at det skulle ekspandere så mye :s Her er bilde: Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Buler skjermen eller bakdekselet seg? Lenke til kommentar
sofiepett Skrevet 27. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2017 Buler skjermen eller bakdekselet seg? Nei, ikke som jeg kan se nå, men nå er mobilen kald. Mulig det er en bitteliten vridning i selve mobilen, men kan ikke se noen utbulinger per nå ihvertfall. :s Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Det ser jo litt ut som om mobilen har fått seg et kakk i kanten, og jeg er skeptisk til at du klarer å overbevise noen om at dette har skjedd magisk av seg selv. Det skal mye til for at glass skal knuse av termisk sjokk. Sikker på at du ikke har noen vandaler eller poltergeister i huset? 1 Lenke til kommentar
sofiepett Skrevet 27. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2017 (endret) Det ser jo litt ut som om mobilen har fått seg et kakk i kanten, og jeg er skeptisk til at du klarer å overbevise noen om at dette har skjedd magisk av seg selv. Det skal mye til for at glass skal knuse av termisk sjokk. Sikker på at du ikke har noen vandaler eller poltergeister i huset? Er ingen hakk i rammen. Er noen riper på venstre side etter et annet deksel i skinn, men som hadde plast på innsiden som skrapte. Vet det virket helt uti natta at den skal ha knust av seg selv - og det er sikkert ingen på verkstedet som tror meg heller. Sikkert mange som prøver å få fikset skjermen gratis. Har ingen vandaler i huset, bare katter og mobilen lå på samme sted som jeg la den Jeg tenker å prøve å høre med samsung-verksted, men ser svart på det Vet helt ærlig ikke om jeg gidder å bytte skjerm når jeg kan få ny mobil neste sommer, men samtidig får jeg litt OCD-anfall av å se på sprekker i skjermen Samtidig så vil sikkert sprekkene spre seg utover, så det blir nok bare verre Endret 27. juli 2017 av sofiepett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå