Lakshmi Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Hei! Jeg jobber i en bedrift der vi produserer store mengder med tekst i løpet av en arbeidsdag. Hovedmengden av tekst skjer som oftest direkte i nettleseren. Jeg ønsker å fremstå som mest mulig profesjonell og ønsker derfor at jeg skal skrive færrest mulig skrivefeil. For å opprettholde best mulig effektivitet vil det ikke være en mulighet med først å skrive teksten i Word for deretter å kopiere og lime dette inn i nettleseren. Jeg har tidligere brukt stavekontrollen som er i nettleserne Chrome og Firefox, men merker at disse ikke er gode nok. Jeg er derfor ute etter en stavekontroll som er best mulig, gjerne på samme nivå som den i Word, samtidig som fungerer direkte i nettleseren. Er det noen som vet om noe slikt, mottas informasjon med stor takk! Lenke til kommentar
nomore Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Norsk eller engelsk tekst? For engelsk tekst har du jo for eks grammarly.com 1 Lenke til kommentar
Lakshmi Skrevet 31. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2017 Norsk eller engelsk tekst? For engelsk tekst har du jo for eks grammarly.com Beklager for at jeg ikke spesifiserte dette! Tenkte hovedsaklig på norsk, bokmål Takk for tipset om Grammarly Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå