Cthulhu Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 My Passport er ikke den perfekte SSD, men mer enn god nok for normal bruk.TEST: WD My Passport SSD Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Jeg håper virkelig at det advares svært klart og tydelig på esken m.m. Hvis det er slik at data kan forsvinne dersom den blir liggende ubrukt ett års tid. Ofte er jo eksterne harddisker til langtidsoppbevaring av video og bilder. Lenke til kommentar
Y3JKFPG8 Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Jeg håper virkelig at det advares svært klart og tydelig på esken m.m. Hvis det er slik at data kan forsvinne dersom den blir liggende ubrukt ett års tid. Ofte er jo eksterne harddisker til langtidsoppbevaring av video og bilder. Eit kjapt søk gjev denne lenka: http://www.pcworld.com/article/2925173/debunked-your-ssd-wont-lose-data-if-left-unplugged-after-all.html Har ikkje hørt om det før, men ser ut som om det var ei myte som levde eit par veker i mai 2015. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Jeg håper virkelig at det advares svært klart og tydelig på esken m.m. Hvis det er slik at data kan forsvinne dersom den blir liggende ubrukt ett års tid. Ofte er jo eksterne harddisker til langtidsoppbevaring av video og bilder. Eit kjapt søk gjev denne lenka: http://www.pcworld.com/article/2925173/debunked-your-ssd-wont-lose-data-if-left-unplugged-after-all.html Har ikkje hørt om det før, men ser ut som om det var ei myte som levde eit par veker i mai 2015. Nå har ho tek.no falt kraftig i troverdighet de siste årene, men jeg regnet med at opplysningene om at data på ssd 'dør ut' av seg selv, stemte. Særlig når det ble vist til i denne artikkelen også. 1 Lenke til kommentar
Amnesiac Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Uttrykket "mannen i gata" er altså ikke lenger bra nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå