thomas81 Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 kanskje litt dumt spørsmål, men etter å ha lest i timesvis her virker det som ingen ide er dum nok så, er det mulig å pensjonere viften i psu til fordel for vann? Jeg har forresten en enermax PSU på 450w? men bytter den gjerne hvis det er en psu som er laget for vannkjøling (jeg trenger ikke 450w) .. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Å vannkjøle PSU er nok ikke det smarteste man gjør. Hvordan skal du da få sirkulasjon i kabinettluften? Vifte? Vel da faller jo vitsen bort Men det er klart, holder man på med et eller annet halvekstremt, så kan vannkjøling av PSU være veien og gå. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Microplex har vannkjølte AC-strømforsyninger. Koster fra 2500, da... Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Her... Så kan du jo bare bruke et par 120mm vifter på 5V eller no, for å få litt luftgjennomstrømning i kabinettet. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Eller montere radiatoren inni i kabinetet så har du jo vifter sitter nå med to stk på 5v og de gir godt nok med luftgjennomstrømning.. hører dem ikke Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 vannkjølt psu har eg planer om å lage. viss du er litt teknisk so kan du lage den på samme måten som han her zerofanzone.co.uk Lenke til kommentar
thomas81 Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 noen som har erfaringer med vannkjølte strømforsyningene fra microplex? eller vet om noen tester av de? Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Nope...har hørt at de er ok...men det har jo et latterligt lavt uttak da...ikke større enn 200 250W hvis jeg husker riktig... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Nope...har hørt at de er ok...men det har jo et latterligt lavt uttak da...ikke større enn 200 250W hvis jeg husker riktig... 250w og 350w. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå