AfterGlow Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 De oppgraderte alt-i-ett-modellene er tynnere, kraftigere og har skikkelig lyd.HPs nye Pavilion-maskiner er skikkelig lekre Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 (endret) Ikke bare alt-i-ett maskinene som har fått seg et pent ansiktsløft. Jeg er faktisk mer imponert over de nye Pavilion-maskinene deres. Pavilion-modellene er jo mellomklassen til HP, så spent å se pris på disse. Virker jo å låne mer fra Envy-serien deres i hva utførelse angår. Også ganske mye spennende funksjoner som Windows Hello (låse opp maskinen via "iris-scanner"), hurtiglading, B&O-høyttalere, USB-C, ekstra rom under for kjøling etc. Bra å se de lande på beina etter en periode der jeg ikke har vært en stor fan. Endret 27. juli 2017 av Agentspoon Lenke til kommentar
jeppep Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Også ganske mye spennende funksjoner som Windows Hello (låse opp maskinen via "iris-scanner"), Som bruker av Surface Pro 4 i ca. to år så kan jeg skrive under på at Windows Hello er ganske kult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå