johanf Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Får jeg minne deg om personen som bombet regjeringskvartalet og drepte 70 ungdommer på leir? Det er jo et ekstremtilfelle. Hva med all hverdagskriminalitet som skjer i Oslo og Norge forøvrig? 1 Lenke til kommentar
Gruble2000 Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Det er jo et ekstremtilfelle. Hva med all hverdagskriminalitet som skjer i Oslo og Norge forøvrig? Prøver du å si at det er utlendinger som står for all hverdagskriminalitet i Norge? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Nei? Prøver du å si at du ikke kan tenke selv? 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Får jeg minne deg om personen som bombet regjeringskvartalet og drepte 70 ungdommer på leir? Det er jo et ekstremtilfelle. Hva med all hverdagskriminalitet som skjer i Oslo og Norge forøvrig? Dette er diskusjon om noen som ble skutt på gata, ikke akkurat hverdagskriminalitet, eller? AtW Lenke til kommentar
Gruble2000 Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Nei? Prøver du å si at du ikke kan tenke selv? Tydeligvis Det hørtes ut som du mente at det var et ekstremtilfelle med hvit gjerningsmann "men hva med hverdagskriminaliteten!11" Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Det er vel den helvedes tyskerten ? ? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Dette er diskusjon om noen som ble skutt på gata, ikke akkurat hverdagskriminalitet, eller? AtW Begynner å bli ganske hverdags, synes jeg. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Dette er diskusjon om noen som ble skutt på gata, ikke akkurat hverdagskriminalitet, eller? AtW Begynner å bli ganske hverdags, synes jeg. Selvfølgelig er det ikke hverdags. Selv om det de siste 4 ukene har vært en økning fra normalen er det allikevel svært sjeldent. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Det er gjerne en knippe ting som er årsak til slikt. Terror kan vi stort sett avfeie med mindre offeret var politisk viktig eller synlig.Tipper-Gjenkriminalitet-Narkotikarelatert -Nær relasjon 2 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Jeg tipper skytevåpen var involvert i skytingen. 2 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 16 åring ifra Holmlia som har ligget i koma siden midten av juni døde også i natt etter skadene han ble påført av en 18 åring som oppsøkte ham på skolen.Berikelse <3 Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Jeg tipper skytevåpen var involvert i skytingen. Skytevåpen er som regel involvert i skyteepisoder. Skytevåpen er ikke integrert nok i samfunnet. De fleste skytevåpen er også mørke. #gunslifematter 1 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Jeg tipper skytevåpen var involvert i skytingen. #NotAllGuns 2 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Hvis en ser på land vi kan sammenligne oss med som har mye skytevåpen (dvs mer enn oss, vi ligger høyt oppe også), så blir det tydelig at det ikke er skytevåpen som er problemet men mellommenneskelige forhold. Det samme blir også synlig ut ifra statistikk mellom f.eks individuelle amerikanske stater. Vermont har haugevis av våpen, med få skytedrap. Storbyer derimot som har forbudt håndvåpen har masse skytedrap med... håndvåpen. Det er mye mer komplisert enn at bare skytevåpen dreper folk. 2 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Er det hinduene som er på ferde igjen? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Jeg tipper skytevåpen var involvert i skytingen. #NotAllGuns Hvordan tar du dette med at det igjen var en nordmann som stod bak ugjerningen, føler man seg litt snytt kanskje? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Full politijakt i Oslo etter skyting flere steder i byen. Helikopter er også satt inn i jakten, og sirkler over byen. The drama Det har vært to hendelser idag som har vært relatert til hverandre. En på Majorstua og en på Ensjø. I begge tilfeller er antatt gjerningsmann tatt. Tanksene rulles altså ikke ut på ring 3 riktig enda. Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Hvordan tar du dette med at det igjen var en nordmann som stod bak ugjerningen, føler man seg litt snytt kanskje? Absolutt ikke, ser det som enda et symptom på et degenerert samfunn som sårt kunne trengt en oppvask. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Postene dine skremmer meg noen ganger. 4 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 For en jævlig idiotisk smakløst degenererende tråd uten hold i virkelighet eller respekt for fakta, jeg mener man fikk vel med seg at det var en jævla nazi som skjøt rundt seg på ett utested i Oslo her nå sist? Hvorfor hopper man da til denne konklusjonen om man ikek har en stygg bakenforliggende agenda? Tja, man kan jo gjøre sannsylighetsberegning. Hvem er det som er kraftig overrepresentert ved slike hendelser? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå