Maxopp Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 La meg jette en gang, gjernings personen er ikke etnisk norsk? 2 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Kanskje det bare er litt kulturberikelse? 2 Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Setter pris på kilder http://www.vg.no/nyheter/innenriks/skyting/person-skutt-i-oslo-jakter-gjerningsperson-etter-maalrettet-angrep/a/24105200/ Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Full politijakt i Oslo etter skyting flere steder i byen. Helikopter er også satt inn i jakten, og sirkler over byen. Lenke til kommentar
Creed Bratton Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Det er vel den helvedes tyskerten Lenke til kommentar
Populært innlegg Thoto79 Skrevet 27. juli 2017 Populært innlegg Del Skrevet 27. juli 2017 For en jævlig idiotisk smakløst degenererende tråd uten hold i virkelighet eller respekt for fakta, jeg mener man fikk vel med seg at det var en jævla nazi som skjøt rundt seg på ett utested i Oslo her nå sist? Hvorfor hopper man da til denne konklusjonen om man ikek har en stygg bakenforliggende agenda? 16 Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 27. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2017 Som jeg sa la meg jette "La meg jette en gang, gjernings personen er ikke etnisk norsk?" 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Det skrives gjette.. Eller tror du det er utenlandsk jette? Uansett hvem som står bak så begynner jeg å bli mindre og mindre glad i denne byen. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Rudde Skrevet 27. juli 2017 Populært innlegg Del Skrevet 27. juli 2017 For en jævla meningsløs tråd. Bokstavelig talt helt verdiløs. 17 Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 27. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2017 Beklager for å skrive gjette galt da jeg har dysleksi er jeg avhengig av stavekontrollen i chrome som av og til ikke helt strekker til. Hvor mye vill du vedde på om gjernings personen er etnisk Norsk Rudde? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Beklager for å skrive gjette galt da jeg har dysleksi er jeg avhengig av stavekontrollen i chrome som av og til ikke helt strekker til. Hvor mye vill du vedde på om gjernings personen er etnisk Norsk Rudde? Nei, det blir grotesk og umoralsk. Ingenting godt kan komme ut av en slik "pek ut negeren konkurranse". Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Det er vel den helvedes tyskerten ? 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Hmmm. Skal vi se: På den ene siden ligger JaPan Suzi. Så det må være et oppgjør med Yakuza. Så har vi Snap-Fix: Da er det en som fikk ny skjerm på mobilen og ikke var fornøyd. Videre Volvat Rens: Gudene vet hva slags skumle ting som skjer i renseribransjen i disse dager. Men de hadde vel rullet offeret inn i et teppe og tatt det med seg... På den andre siden har vi en pizzasjappe. Da må det være italienere. Så har vi Oslo Snowboard Center. Sikkert en konkurrent. Og så kommer Rema. Der har vi det. En misfornøyd Tromsøværing som ville si sin mening om at de har sluttet å selge Mack. Eller kanskje er det som så ofte: Et oppgjør i narkotikamiljøet, og etnisitet og nasjonalitet til gjerningsmann og offer egentlig irrelevant. Geir 6 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Alltid disse farlige brune menneskene som gjør faenskap. Vi husker alle hva Muhammed gjorde for såvidt over 6 år siden... Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Blir alltid overrasket over hvordan enkelte tror det er fargen eller etnisiteten som velger å skyte noen. 3 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Det er jo en pekepinn på hvordan tankegangen har blitt i landet, når det første man tenker etter en sånn hendelse er at det er ikke-etnisk norske som står for ugjerningen. I så måte har tråden grobunn for en politisk diskusjon, men ja... 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 La meg jette en gang, gjernings personen er ikke etnisk norsk?Disse jævla svenskene altså... 4 Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 La meg jette en gang, gjernings personen er ikke etnisk norsk?Disse jævla svenskene altså... Humrer litt over signaturen din.. Faen så dårlig humor jeg har. Stakk innom tråden for å se om det stod noe nytt, men her var det bare det gamle jallet. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 La meg jette en gang, gjernings personen er ikke etnisk norsk? Får jeg minne deg om personen som bombet regjeringskvartalet og drepte 70 ungdommer på leir? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå