Gå til innhold

Fornemmelse for mord (TV)...

Gjest medlem-23990

Anbefalte innlegg

Men TVNorge har byttet image og gjør det bra for tiden. de har snudd kjempeunderskudd til overskudd. Og det viser seg at folk vil se på nevnte drittprogramer, så synes jeg de skal få lov til det. Men jeg er helt enig i at det er idiotisk å spekulere og synse i mordsaker. Men, hver sin lyst.

Så det du sier er at det er ok uansett hvordan du tjener pengene dine sålenge du klarer å holde deg innenfor loven?

Ja, så lenge du er innefor loven ja.

Konkurranse er bra, derfor støtter jeg TV Norge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men ikke innenfor politikken, antar jeg? Som f.eks i USA, der enkelte politiske motstandere ikke slipper inn :thumbup:

Nemlig :thumbup:

der borte handler det kun om dollar, dollar, dollar og dollar! $$$

Ordentlige politikere slipper ikke inn, men de lar heller folk som Arnold komme inn... Er ikke rart at den del ting går så galt som det gjør ..

Lenke til kommentar

Husker godt jeg, da vi bare hadde NRK her i landet.

Da var det mandagsfilm på mandag, fjernsynsteateret på tirsdag, komikveld på onsdag, tro og liv på torsdag, detektimen på fredag, kvitt eller dobbelt på lørdag, og sportsrevyen på søndag.

Bodde du lagt nok øst fikk du inn svensk tv også og derigjennom en smak av den store verden.

Norge skulle beskyttes mot uheldige impulser utenfra, vi ville ikke ha godt av hva som ville kunne komme inn over eteren i. Det ble fra politisk hold tegnet et konspiratorisk bilde av internasjonale media.

Så ble det åpnet for nærradiosendinger - og snøballen begynte å rulle.

Vi har et utrolig variert tilbud i dag.

Vi må bare akseptere at en del av det som sendes er reinspikka og usmakelig vås.

Alternativet er å innføre sensur.

Endret av sofokles
Lenke til kommentar

Jeg tror aldri jeg har sluttet meg så helhjertet til en annens innlegg som Sofokles foregående! :thumbs:

P.S

Tror Tro og Liv var på onsdag. Torsdag hadde et bilprogram. Jeg husker godt hele familien samle seg med potetgull for å se Rosa Panter m.m. Mine foreldre skrev sinte leserinnlegg om mangelen på tegnefilmer for barn... :roll:

Endret av baldviking
Lenke til kommentar
Jeg tror aldri jeg har sluttet meg så helhjertet til en annens innlegg som Sofokles foregående! :thumbs:

P.S

Tror Tro og Liv var på onsdag. Torsdag hadde et bilprogram. Jeg husker godt hele familien samle seg med potetgull for å se Rosa Panter m.m. Mine foreldre skrev sinte leserinnlegg om mangelen på tegnefilmer for barn... :roll:

Jeg er meget intressert i åttitallet. Dere som hadde gullåra i the late eightiees: Herja LørDan og HallvardF på den tiden også? Eller gikk det mest i Kolargoll og halvsju? Var det full fart på Viggo i Kroppen Vår eller? Litt off topic, men er nysgjerrig på åttitallet generlet. Virker som en helt ok tid. Skulle øsnke jeg ble født 15 år tidligere, i 1970. Det hadde vært great...*drømme om Flashdance og Rambo, Rocky,Ronald,Maggie < :thumbup: ) :sleep:

Lenke til kommentar

Hva skal jeg si, som bare dater damer som kler/sminker seg som de gjorde på 80-tallet? Blir vel snart "Pappa, kan du låne meg bilen?", om jeg ikke finner meg dame på min egen alder... :D

Det du liker med 80-tallet, FiskePinna, tror jeg egentlig ikke var så utbredt på 80-tallet i Norge. Individualisme, aksept for personlig suksess, realisere eget potensiale, økonomisk frihet i betydningen markedsøkonomi, ble satt på dagsorden de årene, men fikk først prege samfunnet som helhet på 90-tallet. At vi leser så mye om det i forbindelse med 80-tallet skyldes mer at det var nytt og kontroversielt. Din tid er mye mer preget av de ideene du står for. Gled deg over det.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990

Hva er det dere snakker om?

TVNorge eies 100% av TV2...

Jeg visste ikke at TV2 var et amerikansk selskap... ;)

Jeg kom over dette programmet pga min kjære girlfriend, som er tragisk nok sikkert de som syns dette programmet er kjekt å se på: mest jenter, samt overtroiske/religiøse mennesker.

Vi spiste middag mens hun skulle se på dette programmet, og jeg ble bare så provosert og sint at jeg sa at jeg klarte bare ikke se på det tullet lenger og gikk på det andre rommet. :D

Det var vel fint at vi var ganske enige på noe! Dette er kanskje forumshistorie!

Men for dere som tror at TVNorge eies av et amerikansk selskap, dere tar nok feil. TV2 eier 100% av TVNorge.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990

Hva i svarte...

Syns nå når jeg sjekket medieregisteret en ikke så lang stund siden så var det TV2 som eide hele driten...

Hmmm...

TVNorge AS eies av:

- Scandinavien Broadcasting Systems (SBS) ( 50.7%)

- TV2 AS ( 49.3%)

I was wrong!

:scared:

Lenke til kommentar
2. Hvem i huleste SER på fornemmelse for mord?

De svake menneskene i samfunnet!

Søstra mi, gamlinger liker å se på det. Det har jeg merket da jeg var på et gamle hjem å besøkte mormora til en kamerat av meg, vi kom om kvelden, og i felles stua satt den et en svær gjeng med gamlinger (sikkert senile alle mann). Så programmet har noen seere.. Tragisk program syns jeg, for det er bare bullshit alt sammen .. mener jeg!

Helt enig med deg. Typisk program for folk som tror på unaturlige ting. For ikke å snakke om de synske som deltar i programmet.

Lenke til kommentar
Helt enig med deg. Typisk program for folk som tror på unaturlige ting. For ikke å snakke om de synske som deltar i programmet.
Enig. Men kan vi ikke heller kalle dem folk med lav utdannelse/religiøse eller spirituelle. Kan ikke tenke meg at en akademiker eller realist kan ta noe av disse programmene som annet en underholdning (svært dårlig underholdning.)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...