Gå til innhold

Fornemmelse for mord (TV)...

Gjest medlem-23990

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-23990

Dette går vel under religion på en måte...

Jeg klarer ikke å se på dette programmet. Jeg syns det er helt usaklig og hån mot de døde som "etterforskes" om.

I mitt syn, er det dette som skjer:

Folk dør.

Politiet klarer ikke løse mordet. (ikke rart, politiet i Norge er ubrukelige)

TV selskap + "klarsynte" kommer på scenen.

Utnytter folk ved deres behov for å løse mordet.

Lager et TV program om dette.

Finner ikke ut av noen ting.

Sier at de er "nærmere til å løse det" selv om de egentlig ikke har gjort noe.

Dette syns jeg er forkastelig. Utnytte folk som har sorg ved å si at man kan "magisk" finne ut av det å gi de falskt håp.

Det er så sykt at jeg får lyst til å spy.

Det er ikke rart at han derre Valen har gjort narr av de, for de er faktisk idiotiske.

"Ja... jeg ser at hun ligger i en kiste med hendene i kors... det sier meg at enten hun har blitt gravlagt, eller at hun har lyst til å bli gravlagt..."

Med andre ord, de sier alt og ingenting.

Dette må det bli slutt på.

:thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, det irriterer meg at man gjør slikt. Uforskammet!

Og dette programmet er, det jeg vet, IKKE fra USA. EUROPEISKE PÅFUNN altså, hva skal vi gjøre med europeierne?

Drep de! :w00t:

Tror ikke vi skal bevege oss inn på en krangel om hvilken verdensdel som produserer flest drittprogrammer - selv om jeg gjerne skulle laget en liste over masse crappy program som er kommet fra USA *host* Meet my folks o.l. *host*

Lenke til kommentar
For en gangs skyld er alle enige. Jeg synes også dette programmet er urtragisk.

Men siden vi alle er enige i at fornemmelse for mord er spekulativt og forkastelig så kommer jo de to neste spørsmålene:

1. Hvorfor skaper BigBrother hvor det eneste som skjer er litt sex og noen dårlige fyllefester enorm debatt, mens fornemmelse for mord ikke har fått et eneste førstesideoppslag i VG?

2. Hvem i huleste SER på fornemmelse for mord?

Lenke til kommentar
2. Hvem i huleste SER på fornemmelse for mord?

De svake menneskene i samfunnet!

Søstra mi, gamlinger liker å se på det. Det har jeg merket da jeg var på et gamle hjem å besøkte mormora til en kamerat av meg, vi kom om kvelden, og i felles stua satt den et en svær gjeng med gamlinger (sikkert senile alle mann). Så programmet har noen seere.. Tragisk program syns jeg, for det er bare bullshit alt sammen .. mener jeg!

Lenke til kommentar

Men TVNorge har byttet image og gjør det bra for tiden. de har snudd kjempeunderskudd til overskudd. Og det viser seg at folk vil se på nevnte drittprogramer, så synes jeg de skal få lov til det. Men jeg er helt enig i at det er idiotisk å spekulere og synse i mordsaker. Men, hver sin lyst.

Lenke til kommentar
Men TVNorge har byttet image og gjør det bra for tiden. de har snudd kjempeunderskudd til overskudd. Og det viser seg at folk vil se på nevnte drittprogramer, så synes jeg de skal få lov til det. Men jeg er helt enig i at det er idiotisk å spekulere og synse i mordsaker. Men, hver sin lyst.

Så det du sier er at det er ok uansett hvordan du tjener pengene dine sålenge du klarer å holde deg innenfor loven?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...