Gjest medlem-23990 Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Dette går vel under religion på en måte... Jeg klarer ikke å se på dette programmet. Jeg syns det er helt usaklig og hån mot de døde som "etterforskes" om. I mitt syn, er det dette som skjer: Folk dør. Politiet klarer ikke løse mordet. (ikke rart, politiet i Norge er ubrukelige) TV selskap + "klarsynte" kommer på scenen. Utnytter folk ved deres behov for å løse mordet. Lager et TV program om dette. Finner ikke ut av noen ting. Sier at de er "nærmere til å løse det" selv om de egentlig ikke har gjort noe. Dette syns jeg er forkastelig. Utnytte folk som har sorg ved å si at man kan "magisk" finne ut av det å gi de falskt håp. Det er så sykt at jeg får lyst til å spy. Det er ikke rart at han derre Valen har gjort narr av de, for de er faktisk idiotiske. "Ja... jeg ser at hun ligger i en kiste med hendene i kors... det sier meg at enten hun har blitt gravlagt, eller at hun har lyst til å bli gravlagt..." Med andre ord, de sier alt og ingenting. Dette må det bli slutt på. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Virkelig latterlig program. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Ja, det irriterer meg at man gjør slikt. Uforskammet! Og dette programmet er, det jeg vet, IKKE fra USA. EUROPEISKE PÅFUNN altså, hva skal vi gjøre med europeierne? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 uavhengie om dette kommer fra europa eller usa, så er jo dette bare idiotisk! og UFORSKAMMET ja! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Ja, det irriterer meg at man gjør slikt. Uforskammet! Og dette programmet er, det jeg vet, IKKE fra USA. EUROPEISKE PÅFUNN altså, hva skal vi gjøre med europeierne? Drep de! Tror ikke vi skal bevege oss inn på en krangel om hvilken verdensdel som produserer flest drittprogrammer - selv om jeg gjerne skulle laget en liste over masse crappy program som er kommet fra USA *host* Meet my folks o.l. *host* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 For ikke å snakke om "Rik eller Lykkelig", verre søppel finnes ikke... Ellers er jeg enig, "Fornemmelse for Mord" er spekulativt og forkastelig. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Men, TVNorge har hatt et morsomt program! "Young, Posh and loaded". Selvom tittelen er gal, er noen av menneskene der, ikke helt gode. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jess, britisk så vidt jeg vet. Men det er jo faktisk bare tåpelig, unge, rike mennesker som sløser... Kjedelig TV, spør du meg. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 De fleste menneskene i serien var jo normale. Men så var de noen Wannabee Rappere og hiphoppere, det var morsom TV det! Ja, britisk! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hett tips Jokke: ikke snu denne tråden til et lite korstog mot hiphoppere, please. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Nei, mulig vi bør tilbake til Topic. Men hvis du så på "young, posh and loaded", så var en av jentene der ikke helt god. Hun trodde hun var rapper, men hun kunne ikke det............. Lenke til kommentar
OuO Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 For en gangs skyld er alle enige. Jeg synes også dette programmet er urtragisk. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Var bare henne det var noe galt med, kanskje litt de russkiene også... Ellers var de alle normale mennesker, hvorfor de kunne stille opp på noe slikt, er derimot for meg vanskelig at forstå. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 For en gangs skyld er alle enige. Jeg synes også dette programmet er urtragisk. Men siden vi alle er enige i at fornemmelse for mord er spekulativt og forkastelig så kommer jo de to neste spørsmålene: 1. Hvorfor skaper BigBrother hvor det eneste som skjer er litt sex og noen dårlige fyllefester enorm debatt, mens fornemmelse for mord ikke har fått et eneste førstesideoppslag i VG? 2. Hvem i huleste SER på fornemmelse for mord? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 2. Hvem i huleste SER på fornemmelse for mord? De svake menneskene i samfunnet! Søstra mi, gamlinger liker å se på det. Det har jeg merket da jeg var på et gamle hjem å besøkte mormora til en kamerat av meg, vi kom om kvelden, og i felles stua satt den et en svær gjeng med gamlinger (sikkert senile alle mann). Så programmet har noen seere.. Tragisk program syns jeg, for det er bare bullshit alt sammen .. mener jeg! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 TV Norge er jo eid av amerikanere så det er ikke så rart. Meet my folks må være den dårligste serien noensinne sendt. Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Men TVNorge har byttet image og gjør det bra for tiden. de har snudd kjempeunderskudd til overskudd. Og det viser seg at folk vil se på nevnte drittprogramer, så synes jeg de skal få lov til det. Men jeg er helt enig i at det er idiotisk å spekulere og synse i mordsaker. Men, hver sin lyst. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Det er litt morsomt å se på mange av de teite TV Norge programmene da. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Fornemmelse for mord er tragisk, men det er jo tross alt TvNorge, skikkelig anal-kanal Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Men TVNorge har byttet image og gjør det bra for tiden. de har snudd kjempeunderskudd til overskudd. Og det viser seg at folk vil se på nevnte drittprogramer, så synes jeg de skal få lov til det. Men jeg er helt enig i at det er idiotisk å spekulere og synse i mordsaker. Men, hver sin lyst. Så det du sier er at det er ok uansett hvordan du tjener pengene dine sålenge du klarer å holde deg innenfor loven? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå