Gå til innhold

32 Bit problem i Windows XP

Anbefalte innlegg

-= Et merkelig og ett ganske å irriterende problem har dukket opp på min maskin. Jeg får ikke satt 32 bit på display properties i windows xp. NÅR jeg setter til 32 bit, så blinker skjermen uavbrutt, og når jeg "slår" tilbake på 16 bit så normaliserer det seg.

Jeg har:

- MSI K7N2 Delta (socket A), nForce2 400/McP2T, SATA, Firewire

- AMD Athlon XP2800+

- Twinmos PC3200 DDR-DIMM 512MB CL2.5

- Geforce4 TI 400, 64 MB

NVIDIA® nForce™ Audio og nettverkskort integrert på hovedkortet.

Jeg prøvde med ett annet grafikkort NVIDIA GeForce2 MX 100/200 men akkurat det samme det også. Har også prøvd med forskjellige Nvidia drivere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
maskin varen ser grei nok ut den, men det kan kanskje ha noe med skjermen din å gjøre?

Det hørest merkelig ut. Jeg har da tidligere kjørt i 32 bit. Men.. Det har faktisk hendt det samme for noen måneder siden. Men det ble merkelig nok fikset på ett eller annet vis. :wow:

Lenke til kommentar

-- Både frekvensen og oppløsningen har blitt skrudd ned. Det er det samme problemet da også. Jeg har en Hp - 91, 19"..

Personlig mener jeg at det kan være en konflikt mellom Nvidia driveren til skjermkortet og noe annet. I natt dukka det faktisk opp en "windows system error" feil. Der det sto noe om at nvidia driveren til skjermkortet var årsaken til ett eller annet "seriøst" problem.. Rart.... :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...