VRK18 Skrevet 27. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2017 Anti-intoleranse er pro-toleranse. Sant det. Antifa er tolerante og fine gutter. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 La være å ta i mot flyktninger..? Nei. La være å ta imot mennesker med primitive meninger. Og hvordan tenker du å filtrere ut disse..? Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 27. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2017 La være å ta i mot flyktninger..? Nei. La være å ta imot mennesker med primitive meninger. Og hvordan tenker du å filtrere ut disse..? Det er ikke mitt problem. Hvis det ikke lar seg gjøre bør man si nei. Norske borgeres sikkerhet må alltid være førstepri. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Asylsøknader handler åpenbart om å slippe asylsøkere inn i landet fordi mennesker trenger asyl, og så gjøre det beste ut av det. Men når vi tar i mot flyktninger, så synes jeg det ikke er greit om flyktningene er respektløse ovenfor nasjonens innbyggere som allerede bor der, eller andre asylsøkere. Det tror jeg ikke noen på venstresiden mener er greit. Å gjøre det beste ut av det inkluderer også å kaste ut innvandrere som ikke vil delta i samfunnet og toleransen vi har bygget opp. De påvirker barna sine som igjen påvirker barna sine, det skal ikke mye til før vi har en ond uønsket sirkel. Folk som kommer hit bør akseptere at barna deres blir anerledes i forhold til diverse moral og tankegang. Å gjøre det beste ut av det handler ikke bare om respekt og prøving fra vår side, det må være gjensidig. Nei, de er kanskje ikke enige, men de er ikke harde nok mot de respektløse. De unnskylder andre for mye og alle er visst snille. Alt negativt er enkelttilfeller og det gjøres heller ikke noe med de enkelttilfellene. Venstresiden har skylapper og når de får et lite glimt av hva som skjer utenfor skylappene så lukker de øynene og passer på å se rett frem igjen. Objektivitet og å kjempe for oss er en ting. Med oss så mener jeg selvfølgelig også innvandrere som virkelig vil tilhøre og tilpasse seg samfunnet vårt. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 27. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2017 Å gjøre det beste ut av det inkluderer også å kaste ut innvandrere som ikke vil delta i samfunnet og toleransen vi har bygget opp. Det er faktisk ikke et dumt poeng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå