tinsleyman Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Hei, Har slitt en del med tregt nett og dårlig dekning i leiligheten. Jeg har nett fra Get og en Get boks II med 160 linje ned. Boksen står i stua og det var dårlig dekning, maks 3 av 5 "barer" og aldri over 60 Mbps ned andre steder enn midt i stua. Nå har jeg omsider gått til innkjøp av en TP Link Archer C3200 router, disablet wlan fra Get og satt boksen i bridge. Happy times!!! Nå er det full dekning overalt og siste speedometer måling viste 156.5 Mbps :-D Så den Archer boksen kan anbefales på det sterkeste :-) Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 (endret) Jeg har ikke hatt GET selv, men kan likevel av erfaring si at deres egne bokser ikke er noe å skryte av når det gjelder WiFi-dekning, ei heller hastighet. Dette gjelder både Get Box II samt EPC3910, deres trådløse modem. Personlig anbefaler jeg alltid å gå for en ekstern ruter, selv de rimeligste ruterne på markedet er mye bedre enn hva som er innebygd i deres egne produkter. Endret 29. juli 2017 av ColdCode Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Så du ønsker bare å skryte av internetthastigheten du har, og lurte ikke på noe som helst fremfor å gi gratis reklame\ på ett produkt du har kjøpt inn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå