- Cre8or - Skrevet 30. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2017 (endret) Dette er den eneste jeg finner i norge som tilsvarer den beskrevet hos Cubase https://evenstadmusikk.no/WebPages/Produkt/ProduktInfo.aspx?plid=567&WebSiteMapNodeID=1000001 Det er den jeg trenger ikke sant? Og har det noe å si om jeg prøver elements-versjon i mens til jeg får usb'n? Og når jeg evt bestiller pro versjon, det kommer en fysisk pakke? (ikke nedlasting.) Endret 30. juli 2017 av Marius_86 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Ja, det er en slik du trenger. Så vidt jeg vet får du med en slik når du kjøper fullversjon. 1 Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 30. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2017 Ahaa så da er det like greit å bare prøve elements trial, og evt bestille pro versjon om jeg syntes den er ok? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 (endret) Det er begrensninger i Elemements i forhold til Pro men siden du er ny så gir det nok et greit nok utgangspunkt og en mulighet til å vurdere om Cubase er noe for deg. Ikke forvent at du skal få til allverden uten å legge ned mye tid og innsats. Å lage musikk er ikke gjort over natta og er en prosess hvor man blir gradvis bedre uke for uke, måned for måned, år for år. Endret 30. juli 2017 av BadCat 1 Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 30. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2017 Er akkurat det inntrykket jeg har fått Jeg prøver å ser hvordan det går, takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå