Etaten Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hjelp. Jeg får søren ikke synkronisert pda og pc. har prøvd ALT, og ikke fa..!!! Noen generelle tips om hva jeg bør gjøre? Jeg har en ipaq 3970 og en stasjonær pc. Bruker outlook 2002, og på pc er det xp home.... På forhånd takk.. Lenke til kommentar
Sigve Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) http://www.cewindows.net/faqs/t-shootactivesync.htm Er PDA'en ny, eller har sync fungert tidligere? Hvilken versjon av ActiveSync bruker du? Er 'connection over USB' aktivert? Har du prøvd å bytte til en annen USB port? Endret 7. desember 2003 av Sigve Lenke til kommentar
Etaten Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Er 'connection over USB' aktivert? Må denne aktiviseres manuelt altså? Den er brukt, og skal funke 100%. Ellers så har jeg prøvd flere usbporter ja. Jeg bruker active sync 3.7. Hva kan det vært, og kanskje jeg må aktivisere "connection over USB", men hvordan? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Har Active Sync funnet PDAen din? har du fått et vindu som sier at en enhet prøver å lese din informasjon i Outlook? har brukt 2000,2002 og har 2003 nå. alle gangene har den kommet. Det er viktig å si ja der, hvis ikke vil ikke AS få se informasjonen. Lenke til kommentar
Etaten Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Den "syncer" mot alt unntatt: - Calendar - Contacts - Inbox på disse to enhetene står det: "Sync status is on the device" Skjønner ingenting jeg.... Endret 7. desember 2003 av Etaten Lenke til kommentar
Etaten Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Er det noe spes som må aktiviseres i outlook? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 nei har du prøvd å fjerne og så legge til programmet igjen? du kan også prøve å ta ut Ipaqen av krybben, soft resete. Sett den tilbake, lukk alle vinduene. Når du setter den inn, skal den finne frem til det og det skal komme et vindu som sier at noe prøver få aksess til Outlook informasjonen Uansett, for alt jeg vet, kan det faktisk være at Active sync ikke skjønner hvor informasjonen er Lenke til kommentar
Etaten Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 nå gjorde jeg det. Den syncer i vei, men ikke - Calendar - Contacts - Inbox på disse to enhetene står det: "Sync status is on the device" akkurat som den gjør hele tiden. tydeligvis ingenting i veien med connectionen mellom pda og pc.... hmmmm Lenke til kommentar
smartgod Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Jeg sitter for øyeblikket på et kontor uten ActiveSync på PC'en, så jeg kan ikke gi deg nøyaktige referanser, men et eller annet sted i settings finnes et valg for synkronisering mot ekstern server (Exchange server). Hvis dette er satt får du meldingen du nevner. (Status on device.) EDIT: Fant en PC med ActiveSync. Velg 'Tools' - 'Options' - 'Enable synchronization with a server' Lykke til! Endret 8. desember 2003 av smartgod Lenke til kommentar
Asak Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Den "syncer" mot alt unntatt: - Calendar - Contacts - Inbox på disse to enhetene står det: "Sync status is on the device" Skjønner ingenting jeg.... Hadde samme problemet da jeg først hadde satt opp min til å synce mot server og ikke mot klient. Sjekk hva du har satt den opp til. Endret 14. desember 2003 av Asak Lenke til kommentar
Etaten Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Takk for svar Asak. Problemet mitt er at han karen jeg kjøpte den av, han leverte den ikke med brukermanual. Så jeg har ikke noe å kunne "titte" i når jeg skal prøve å gjøre slike endringer. Høres sikkert litt latterlig ut, men når en først "stamper" så blir man litt blind... Har du mulighet til å guide meg frem til den løsningen du snakker om ? Er det forresten mulig å finne maualen på nettet? Jeg har søkt mye, både etter pdf.filer osv. Men finner iallefall ingenting. Begynnr å gå lei pga jeg ikke får brukt den ordentlig. I tillegg har jeg hørt at den kan avspille små filmsnutter. Men min vil ikke iallefall, har klart en liten filmsnutt, men da hakket det sinnsykt. Mitt lille digitalkamera, Exilim ex m2 spiller jo nesten av bedre jo.... :-( Nei, begynner nesten å tenke på å selge den videre om jeg ikke får til så enkle operasjoner....... Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hei! Jeg håper at jeg kan hjelpe med dette: Du må åpne Microsoft Active Sync på PC'n din, og deretter gå i options i verktøymenyen. Deretter haker du av det du ønsker skal synkroniseres. Se på bildet nedenfor. Lykke til! Lenke til kommentar
Etaten Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Predecessor: og til dere andre. Takk for hjelpn. nå syncer den som bare fa.. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå