Parapraxis Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 (endret) Ser at Prisguiden har fått nytt design, modig å endre fargepalett og logo synes jeg. Førsteinntrykket mitt er litt rotete med masse tilbud/reklame øverst, så kategorier under der igjen. Andres synspunkter? https://prisguiden.no/ Endret 26. juli 2017 av Parapraxis Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Skulle tro de var betalt av Telia.. Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 26. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2017 Skulle tro de var betalt av Telia.. He he, ja når du sier det... Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Ikke vakkert, men i hvert fall oversiktlig og lette å finne frem. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Må si jeg fortsatt foretrekker Prisjakt. Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Ble ihvertfall bedre på mobil, tilbudssøk. Får (inntil) tre produkter ved siden av hverandre. Ble mer oversiktlig. Eneste er at de godt kunne ha plassert prisen på egen linje mellom produktnavnet og butikknavnet, vs. nå, hvor prisen er presset inn etter butikknavnet. Logoen er.... Ble ikke helt imponert. Det 'liggende huset' med en strek under fremstår som noe som er ødelagt, ikke henger sammen. Lite tillitsvekkende. I mine øyne. Lenke til kommentar
...... Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Det må være den mest glorete og fæle lilla-rosa-fargen som finnes.Glad Prisjakt finnes, for det der klarer jeg ikke å se på så veldig lenge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Har lenge lurt på hvem som tar avgjørelser i prisguide med tanke på hvor latterlig dårlig kontroll de har over noe produkter, at roboten fanger opp feil produkter og viser feil pris, o.l. Når jeg så det nye designet så forklarte det en del: folk som faktisk godkjenner noe slik har tydelig mista det siste av vettet de hadde for lenge siden. Har latt være å bytte til prisjakt for jeg liker ikke designet der, men bytta jaggu fort da jeg så dette. Lenke til kommentar
G Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Hvem eier prisguiden nå etter splittelsen av Tek.no og Digi.no? Hvorfor kan en ikke logge inn der med diskusjon.no ID-en sin? Finnes butikkerfaringstjenesten enda? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå