ATWindsor Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 "Så da lander jeg også på betal-for-å-vinne-spillene, og som alle andre lar jeg meg jo overtale jeg også" Da er du en del av problemet, ikke løsningen. Jeg tror det er ganske mange som, i likhet med meg, avinstallerer et spill hvis det er nødvendig med in-appkjøp. Hvis det er nødvendig, er nemlig spillet dårlig. Ja, tenker litt det samme, artikkelforfatter klager over mangelen på "ordentlige spill", men spiller jo helst selv de enkle spillene han kritiserer. AtW Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Jeg har masse mobilsoill fra Humblebundle, ikke Google Play. Der har jeg fått gode mobilspill som Bards Tale, Shadowblade, Hitman Go, Tetrobot, Worms, World of Goo og 100 andre spill. Du får både en Store på Android og Steam tilgang på PC. Anbefales stort. https://www.humblebundle.com Det fins også gode "vanlige" spill på Google Play, men du må vite hva å se etter. Galaxe on Fire 2 er et eksempel. Jeg har også benyttet meg av dette en del tidligere, men synes det blir en litt klønete løsning da jeg må installere fra apk istedet for Google Play. Mister vel også stort sett mulighet for cloud save? Holder meg unna spill som ikke støtter det så langt det går. Lenke til kommentar
Cool Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 (endret) Jeg gir fort opp når jeg ser at det aller meste i app store er laget for barn. Bla side etter side, bare for å se barnesanger, lære spill for små barn osv. Har ikke lastet ned et spill på lenge, umulig å finne noe brukbart. De siste som ga mange timer underholdning var Kingdom Rush serien. Veldig gode tower defense spill, som ikke har p2w, du kan kjøpe en litt bedre hero, men det er marginale forskjeller. Endret 27. juli 2017 av Cool Lenke til kommentar
Oddvar Schei Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Synes det er mange gode spill jeg...gratis alternativene er som oftest ikke gratis da? Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Baldurs gate. Titan Quest, Icewind dale, planescape torment....Konge spill, som finnes til mobil, koster en slant men er verdt det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 (endret) Eneste mobilspillet jeg har lagt flere timer i var Game Dev Story eller hva det het på iPhone 5. Men det var over en relativ kort periode på ett par uker. Jeg syns mobilspill stort sett er søppel, og touch kontrollere er ca. helt ubrukelig når det kommer til mer avanserte typer spill eller enkle 2D-platform titler som krever presisjon. Da sitter jeg igjen med slike helt enkle spill som jeg knapt orker å legge 10 minutter i før det blir slettet. Bluetooth kontrollere kan nok være en mulighet, men hvem faen drasser på slikt med mindre man er spesielt interessert Det ligger i hvert fall ikke for meg å spille på mobiltelefon, og når sant skal sies har jeg i grunn aldri vært veldig fan av håndholdte konsoller heller mye pga. elendig ergonomisk utforming på konsollene som etter kort tid gir ubehag i hendene. Så spilling i mini-format er stort sett uinteressant i grunn for min egen del Endret 29. juli 2017 av Mala Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Jeg har masse mobilsoill fra Humblebundle, ikke Google Play. Der har jeg fått gode mobilspill som Bards Tale, Shadowblade, Hitman Go, Tetrobot, Worms, World of Goo og 100 andre spill. Du får både en Store på Android og Steam tilgang på PC. Anbefales stort. https://www.humblebundle.com Det fins også gode "vanlige" spill på Google Play, men du må vite hva å se etter. Galaxe on Fire 2 er et eksempel. Jeg har også benyttet meg av dette en del tidligere, men synes det blir en litt klønete løsning da jeg må installere fra apk istedet for Google Play. Mister vel også stort sett mulighet for cloud save? Holder meg unna spill som ikke støtter det så langt det går. De spillene som har logg inn med google-funksjonalitet i spillet syncer normalt saves og. De andre gjør det ikke, men det gjelder også dersom du får spillene fra PlayStore. Det er et sjansespill uansett, dessverre. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Skulle ønske Nintendo kunne oppdatere Mario Run. Det var faktisk skikkelig kult, men når jeg har spilt alle banene er jeg liksom "ferdig", og det virker ikke som det vil komme flere. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg