Ueland Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Weird Al Yankowic - Living with a hernia Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Sir Mixalot - Baby got back Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Nick Cave & The Bad seeds - Babe I'm on fire Helt sinnsykt bra video. Dog noe lang kanskje Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Røyksopp - poor leno er tøff.. skal merkes at jeg ikke ser mye på mtv eller andre kanaler som viser musikkvideoer... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Foo Fighters - Low Lenke til kommentar
Opus Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Aphex Twin med en eller annen sang er nødt til å være den råeste. Et høyt og tynt, skallelt vesen som reiser seg opp i fra fosterstilling og skriker rett i ansiktet på en gammel dame. Come to daddy...Jævlig tøff den. Prodigy - Smack my bitch up Madonna - What it feels like for a girl (usensurert) Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Foo Fighters - Low Foo Fighters - breakout er kul også da! Hunden som begynner å parre foten til Dave! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Outkast - Bombs Over Baghdad videon er bare konge. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Men back-to-topic. KanskjeLimp Bizkit - Rollin? Morsom eller? Verre poservideo skal du lete lenge etter... Synes bare sangen er litt catchy Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Tubes - Live at the Creek Lenke til kommentar
music-pilot Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Straks jeg så topic tenkte jeg på 2 videoer, "Radiohead - street spirit" synes den er fantastisk fin. Tenkte også på "Fatboy Slim - Praise You". Forresten altfor lenge siden jeg har sett noen av de, må bla i arkivet... Skal man tenke musikk-video som en liten film tenker jeg på "Michael Jackson - Thriller", så den første gang da jeg var ca. 10-11 år. Så den sammen med en pen jente, den gang var videoen usannsynlig skummel og den fiksa mitt første minneverdige kyss Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) One, Unforgiven - Metallica Endret 13. desember 2003 av MU26599 Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 One, Unforgiven - Metallica one er en av de bedre jeg har sett ja, men jeg blir irritert av all den snakkinga Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 One, Unforgiven - Metallica one er en av de bedre jeg har sett ja, men jeg blir irritert av all den snakkinga Det finnes tre versjoner av One, jeg mener å huske en av de ikke er med snakking, og en som er 11 minutter lang... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) EDIT: tenkte feil (hvor er del-knappen?) Endret 14. desember 2003 av As}{antii Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Fatboy Slim - Praise You Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 One, Unforgiven - Metallica one er en av de bedre jeg har sett ja, men jeg blir irritert av all den snakkinga Det finnes tre versjoner av One, jeg mener å huske en av de ikke er med snakking, og en som er 11 minutter lang... Er enig i at one er en av de beste, prøv å følge med på hva de sier du, det er jo noe av det som gjør videoen så bra Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Slipknot - Spit It Out! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå