kaiern Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hva mener du er den beste musikkvideoen?? Jeg vil fåreslå Michael Jackson med smooth criminal.. Videoen er RÅÅ Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Nirvana - Smells like teen spirit. Ellers er The Hives med Hate to say I told you so en rå video! Jeg kan ikke huske så mange vidoer, men den er bra. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Nirvana - Smells like teen spirit. Den er dritrå. Også Wierd Al Yankowich sin versjon, der de kaster hodet i kurven i stedet for ballen. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Ellers er The Hives med Hate to say I told you so en rå video! Helt klart! Den er el geniale Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Dimmu Borgir - Progenies Of The Apocalypse - (Uncensored) ARGH ARGH! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Dimmu Borgir - Progenies Of The Apocalypse - (Uncensored) ARGH ARGH! Dårlig klipping, billige effekter, teatersminke, noen litt småskeive skrullinger fra bygde-Norge med svartfarget hår = Dimmu-videoer Neida Lenke til kommentar
OuO Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Avalanches med Frontier psychiatrist, det er den definitivt morsomste musikkvideoen noen sinne. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Avalanches med Frontier psychiatrist, det er den definitivt morsomste musikkvideoen noen sinne. AH!!! Kongelåt! Finnes det musikkvideo? :D:D Jeg vil seeeeeeeee! Lenke til kommentar
Togo Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Avalanches med Frontier psychiatrist, det er den definitivt morsomste musikkvideoen noen sinne. Hehe, den er rå! Ellers så har du Junior Senior - Don't stop the beat Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Avalanches med Frontier psychiatrist, det er den definitivt morsomste musikkvideoen noen sinne. Hehe ja, lo meg nesten i hjel første gang jeg så den, hu bestemora bak trommene tar jo kaka... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg kjøper meg den musikkvideoen akkurat nå jeg, kjøpingen går sakte though Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg kjøper meg den musikkvideoen akkurat nå jeg, kjøpingen går sakte though Husker før eg.. Brukte over 2 timer på å kjøpe ein musikkvideo.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Nå stoppet kjøpingen helt opp Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Nå stoppet kjøpingen helt opp Har kjøpt så mange musikkveideor at hylla mi er helt full, skal snart monterne en ny en. Men back-to-topic. KanskjeLimp Bizkit - Rollin? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Men back-to-topic. KanskjeLimp Bizkit - Rollin? Morsom eller? Verre poservideo skal du lete lenge etter... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Dimmu Borgir - Progenies Of The Apocalypse - (Uncensored) ARGH ARGH! Dårlig klipping, billige effekter, teatersminke, noen litt småskeive skrullinger fra bygde-Norge med svartfarget hår = Dimmu-videoer Neida GIIIIIIIIIID :scared: synes ikke at videoen er så dårlig i det hele tatt Lenke til kommentar
Bone Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 En av Guns N' Roses' "Triologi"-filmer kanskje.. ..eller Grenn Yelly (?) Three Little Pigs.. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Aphex Twin med en eller annen sang er nødt til å være den råeste. Et høyt og tynt, skallelt vesen som reiser seg opp i fra fosterstilling og skriker rett i ansiktet på en gammel dame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå