*F* Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Ønsker ha en ruter i bilen som fungerer som et Wifi hotspot for enheter i bilen, først og fremst et nettbrett uten SIM-slot. Den må slå seg på og fungere automatisk ved strømtilførsel, den må også fungere med enten 12V fra sigarettenner eller 5V fra usb. Noen tips? billigst mulig. Lenke til kommentar
Kvikkimalgs Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 (endret) Ice skal være ganske rimelig på dette, og har en praktisk miniruter som kan lades opp med 12v https://www.ice.no/private/mobile-broadband/ Eller så går det ann å skaffe et større abbonement hos en telefonoperatør, men hvis hovedbruken skal være film o.l. så er vell bredbånd uansett billigere. Endret 27. juli 2017 av Kvikkimalgs Lenke til kommentar
*F* Skrevet 27. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2017 Nå fikk jeg kjøpt meg en Telenor ZTE MF91D fra en på finn for 400kr, håper den løser dette for meg. Dessverre ser det ikke ut som den har noen "boot on power" løsning, slik at den manuelt må slås på når jeg starter bilen (og likeså når jeg slår den av) Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. august 2017 Forfatter Del Skrevet 2. august 2017 okey, har fått min ZTE MF91D , den ser grei ut, men virker ikke som den har boot on power. noen forslag? Lenke til kommentar
mastens Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 (endret) Sikkert ikke noe du vil høre nå.. Men, jeg kjøpte meg en Huawei E8372h-153 på Ebay til 300,- ...Setter den opp med pc'en, slenger den inn i USB kontakt i bilen, den booter opp på 10-15sekunder automatisk.Fungerer meget bra Anng. Spørsmålet ditt.. Ser vanskelig ut å få ZTE MF91D til å boote ved power. Tok et raskt google søk akkurat. Endret 5. august 2017 av mastens Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. august 2017 Forfatter Del Skrevet 6. august 2017 300 høres innanfor ut. Kan jo kjøpe en til:p Slår den seg av automatisk også? Lenke til kommentar
mastens Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 300 høres innanfor ut. Kan jo kjøpe en til:p Slår den seg av automatisk også? Ja, så lenge USB kontakten ikke har vedvarende strøm... Så skrur den seg selvfølgelig av For er ikke noe batteri på den. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 11. august 2017 Forfatter Del Skrevet 11. august 2017 Har du en link? Lenke til kommentar
mastens Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Bare søk på ebay.com med Huawei E8372h-153.. Så finner du en selger med top score Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå