AfterGlow Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Endelig har vi fått et skikkelig klipp fra det neste Uncharted-kapittelet.Se 14 minutter fra Uncharted: The Lost Legacy Lenke til kommentar
MrCuddles Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Naughty Dog er den eneste utvikleren jeg våger å ha skyhøye forventninger til. Forhåndsbestilt! (Selv om jeg sverget til meg selv at jeg aldri skulle gjøre det igjen etter Watch Dogs) Lenke til kommentar
barezell Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Er dette faktisk Naugthy Dog? A-Laget? Synes liksom dette spillet kom litt fort og lukter melking lang vei men klar for å kjøpe jeg, er ikke det.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 (endret) Naughty Dog er den eneste utvikleren jeg våger å ha skyhøye forventninger til. Forhåndsbestilt! (Selv om jeg sverget til meg selv at jeg aldri skulle gjøre det igjen etter Watch Dogs) Endret 26. juli 2017 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
...... Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Er dette faktisk Naugthy Dog? A-Laget? Synes liksom dette spillet kom litt fort og lukter melking lang vei Akkurat dette har jeg også tenkt. Tror faktisk ikke dette spillet blir kjøpt her i huset. Likte Uncharted 4 så godt og syns det var den perfekte avslutningen, ser ikke helt poenget med dette spillet. Lenke til kommentar
ingo83 Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 World worst voiceacting EVER! Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Minner meg om Tombraider! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå