Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjelp meg, blir galen ?

Anbefalte innlegg

Jeg har kommet over en helt fantastisk fyr!!!!

Men nå har det seg slik at han ikke er intr i noe seriøst. Eller han vet egentlig ikke helt selv hva han vil poengterer han.

Han har lagt rundt med en del forskjellige damer og det virker som han er gått litt "lei" det også, om jeg kan si det på den måten?

Vi har hatt sex flere ganger en kort stund etter vi møttes. Snakker litt på forhånd.

Han er en helt fantastisk grei fyr og sier at jeg nærmest er "perfekt".

Forteller til kompiser og hele pakken at han har vært med meg.

Og han vil møtes å gjøre ting, men jeg er hele tiden den så må ta intiantivet.

Han sier at jeg må bare snakke med andre gutter og ha det gøy.

Ikke ha for store forventninger til at vi treffes.

Men han er jo helt VILL etter meg når vi først er sammen.

Og han sier selv som sagt at han er veldig usikker selv på hva han ønsker.

Han har vært i 2 lange forhold før bare for å nevne det.

Han er keen på å få barn osv. Han er 26.

Så han bør jo etter hvert tenke å slå seg til ro.

Han er skeptisk til å legge meg Til på face og lagre tlf nr mitt kanskje fordi han er redd for å knytte følelser siden han syntes så godt om meg.

Han er virkelig fantastisk og vi klikker veldig godt på sexfronten. Og føler meg veldig komfortabel og trygg rundt han.

Jeg blir galen!!! For jeg er så sykt interessert, men vil ikke virke så påtrengende ?

Noen ideer og tips til meg ??

Endret av Stine95
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hør på det han forteller deg, både med ordene sine og med oppførselen. Han vil ikke ha noe seriøst, vil ikke bli for tilknyttet og gjør det som trengs for å unngå det. Du må endelig bare kose deg med ham, men ikke gå rundt med forhåpninger om at det blir noe mer.

Dersom det er slik at han bare er redd for å knytte seg kan det tenkes at det bare tar tid for ham å bli trygg på seg selv og deg, men igjen: ikke regn med det.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jøss, dette har jo gått fort siden ditt fem år lange forhold med en utro pedofil mann ble diskutert for noen dager siden?

Ja, det var noe som skurret her :p

Bra du kom deg over han eksen din da, TS. Han var ikke bra for deg. Bare pass på at du ikke forhaster deg inn i noe nytt. Er han ikke interessert i noe seriøst så er det gjerne ikke et godt tegn. 

Anonymous poster hash: bf657...77b

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...