Gå til innhold

Prisvurdering på iPad mini 4


M4ds

Anbefalte innlegg

Mulig dette er feilt sted å lage dette innlegget på, isåfall beklager jeg.

 

Jeg har en strøken iPad 4 64gb WiFi + Cellular som jeg ønsker selge. Det medfølger et smart cover fra Apple, også dette er strøkent.

 

Hva tror dere jeg kan få for denne? Jeg har prøvd å se på Finn.no, men der finner jeg kun annonser for diverse ekstrautstyr til iPad, så vanskelig å se hva de ligger på markedet som brukte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Godt spørsmål. Ny ligger den på 6k for den konfigurasjonen, så om du finner noen som absolutt skal ha den så kunne du sikkert fått igjen oppi 5k.

 

Når det er sagt, er ikke nyprisen på den veldig realistisk ift hva den er verdt i dag. Det er toppmodellen hva iPad mini gjelder, muligens siste minien som blir laget - ingen vet. Men, hardwaren i den var ikke god i forhold til større iPad selv da sden kom, og det er en stund siden. Du kan få en 9.7" iPad Pro 32GB til en hundrelapp mindre enn din 64GB mini LTE, så en må virkelig ville ha 4G eller liten størrelse for å skulle prioritere mini.

 

Så jeg tenker 4-5000 om du finner noen som spesifikt vil ha en iPad Mini med 4G, mye mindre om du ikke finner den personen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Jeg kjøpte min Mini 4 på finn.no i fjor høst, betalte litt over 2000 for den. Helt ubrukt i boks, med alt tilbehør, men 16 GB WiFi-versjonen. Tror du skal være heldig dersom du finner en kjøper som vil gi det doble for å få en med mer minne og 4G.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

4G kan være viktig for noen. Angret selv nok på at jeg kjøpte en uten 4G til at jeg lenge fulgte med på prisen på dem, til jeg til slutt ga opp da nyprisen er så hinsides all fornuft og er det som styrer bruktmarkedet. 4G-versjonen er også den eneste som har GPS, som er hovedproblemet for min del - selv om jeg har wifi hotspot på mobilen så gjør GPS-mangelen at jeg ikke kan bruke den til en ekstra Pokemon Go-enhet.

 

Så, som sagt, gjelder bare å finne den ene personen som vil ha en liten iPad med 4G. Legger du den ut til en optimistisk pris blir den nok liggende en stund med den typiske mengden idiotiske henvendelser med pruting o.l., men vil nok tro den forsvinner til slutt.

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...