anaconda Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 Hei Jeg bestilte en del varer fra en nettbutikk. Noen av plaggene er jeg usikker på da de ikke helt passet eller hadde merkelig fasong. Alle plaggene var pakket inn i plast. Denne plasten har jeg kastet. Merkelappene sitter på. Kan jeg returnere produktene som ikke passet selv om jeg ikke har plasten de var pakket inn i? Jeg sendte mail til nettbutikken og de svarte at jeg var velkommen til å returnere varer, men jeg fikk ikke svar på akkurat dette med emballasjen. Jeg bestilte også 2 badeshorts. Den ene åpnet jeg å prøvde utenpå boxeren, men den virket for liten/trang. Ønsker derfor å gå opp en størrelse. Får jeg byttet badetøy? Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 (endret) Tror det skal gå helt fint Endret 25. juli 2017 av winmedi Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 14 dagers angrerett på nett Litt OT, men vet at man kan bytte varer kjøpt på XXLs nettside i butikk, men ikke undertøy, som må sendes tilbake Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 (endret) Det spørs om du får returnert badetøy, men det andre får du returnert på 14-dagern. Edit: Kjøper må dekke returporto, men enkelte nettbutikker har begynt å tilby gratis retur. Endret 27. juli 2017 av cliffme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå