WHBO Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 Hei Har tidligere hatt brukskonto, sparekonto og BSU i samme bank. Jeg har nå flyttet bort sparekonto til fordel for bedre rente. Videre ønsker jeg også å flytte bort BSU kontoen, for bedre rente. Kontaktet en bank med bedre rente og sa jeg ønsket å opprette kun BSU hus dem, men det var ikke mulig uten en større pakke. Er dette normalt, at man må ha mer enn bare BSU konto i banken? Om ikke, hvilken bank har muligheten til kun BSU? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 Om banken har høyere rente på BSU kan det være et trekkplaster for deres kanskje ikke fullt like konkurransedyktige brukskonto, virker normalt det ja. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 De fleste banker har mulighet for kun BSU Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Siden jeg har tenkt litt på det samme som trådstarter tillater jeg meg å pense tråden inn på et relatert sidespor: Ser at mange av bankene som tilbyr BSU med god rente skrur ned renta når man når aldersgrensa på 34. Er det mulig å flytte BSU til en bank som ikke skrur ned renta dersom man ikke har lyst/mulighet til å bruke dem på bolig umiddelbart etter fylte 34, eller er pengene "låste" i den banken de står når man er over 34? Anonymous poster hash: 264cb...11f Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå