VRK18 Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 Noe spesielt dere vil anbefale for å få litt bedre lyd i stua? Har ikke noe behov for full surround med høyttalere i alle kriker og kroker, men kanskje en lydplanke kan forbedre opplevelsen når man spiller eller ser på film? Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 Kjøp en lydplanke med en sub så har du en god oppgradering. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 Kjøp to aktive høyttalere, feks AudioPro Addon, Klipsch The Sixies eller KEF LS50 Wireless. Hva er budsjettet? Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 25. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2017 (endret) Kjøp to aktive høyttalere, feks AudioPro Addon, Klipsch The Sixies eller KEF LS50 Wireless. Hva er budsjettet? Jeg kan strekke meg til 50k, men vil ikke betale mer enn nødvendig. Kan jeg få brukbar lyd for en tusenlapp kjøper jeg heller det. Det finnes mer gøyale ting å bruke pengene på. Endret 25. juli 2017 av VR-katten Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 Man får jo gjerne det man betaler for, så da ville jeg nesten tatt å sjekket litt ut. Personlig så har jeg tilgode å høre en lydplanke som leverer brukbar lyd. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 Legger du i litt penger og kjøper en hjemmekinopakke og en forsterker så får du selvsagt bedre lyd enn en lydplanke noen gang vil produsere. Men er du på budsjett så er det klart bedre enn ingenting. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 26. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2017 Får man en solid forbedring selv med en lydplanke og intenting annet? Sjekket på prisjakt, og der får man jo lydplanker/soundbars i alle prisklasser. Fra 400 kr til 25 000 kr. Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 http://www.lydogbilde.no/test/hoyttalere/10-lydplanker <- Dette kan vel være et sted å starte? Ting du kan tenke på: - Hvor stor er stua - Hører du mye på musikk & ønskes mulighet for streaming av via Spotify Connect o.l. - Støtter TVen HDMI Audio Return Channel for kobling mot planken - Har du nok HDMI innganger på TVen for dekoder, Xbox/PS4 og evt. andre enheter du vil koble til? Hvis ikke må du muligens se på receiver osv. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 26. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2017 http://www.lydogbilde.no/test/hoyttalere/10-lydplanker <- Dette kan vel være et sted å starte? Ting du kan tenke på: - Hvor stor er stua - Hører du mye på musikk & ønskes mulighet for streaming av via Spotify Connect o.l. - Støtter TVen HDMI Audio Return Channel for kobling mot planken - Har du nok HDMI innganger på TVen for dekoder, Xbox/PS4 og evt. andre enheter du vil koble til? Hvis ikke må du muligens se på receiver osv. - Ca 20 kvm - Ikke så viktig med musikk, det har jeg egen høyttaler til. - Jeg har denne TV-en, usikker på hva den støtter. - Alle de tre HDMI-inngangene er i bruk. Xbox, Chromecast, dekoder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå