Elefantmesteren Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Hvem er det som IKKE baserer seksuelle forhold på seksuell attraksjon? Nå er det andre ting enn bare kroppsvekt som påvirker seksuell tiltrekking. Vær sin smak. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Så, for å gjøre dilemmaet litt annerledes og kanskje litt vanskeligere. Hva om hun ikke var blitt feit, men hun hadde blitt utsatt for en brann som ødela hele ansiktet hennes, hun var rett og slett ikke pen lenger. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Hvis forholdet var sterkt burde det ikke ha noe å si. Hvis utseendet er den avgjørende faktor så var ikke forholdet sterkt i utgangspunktet. Hvis man kun vil være med en partner i gode dager er man nokså grunn. "Jeg elsker deg, men kun i medvind." Hvis jeg skal være med en kvinne så skal jeg være med denne kvinnen samme hva som skjer, med unntak av hvis kvinnen saboterer forholdet. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Skjønner at det er mange som er i et forhold kun på grunn av utseendet Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Hvorfor denne voldsomme svart/hvitt tankegangen? Enten er utseendet overhodet ikke viktig og man kan like godt være sammen med et mannlig troll, eller så er utseendet det eneste som betyr noe? Hva med en mellomting, kanskje? At utseendet er en av veldig mange faktorer som gjør at man velger å forbli sammen med et menneske? 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Jeg tenkte ikke på at man allerede var sammen når jeg sa at jeg kunne dumpet noen pga. utseendet. Det jeg mente var at jeg ikke ville startet et forhold med noen som var morbid overvektig. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Skjønner at det er mange som er i et forhold kun på grunn av utseendet *Sukk*. Dere søte uskyldige sommerbarn. Man er i forhold, i hovedsak for seksuell tiltrekning til den andre personen, fordi dere er omtrent like attraktive -- eller synes at den andre er circa like attraktiv som den andre synes at du er. For jenter, så teller guttens sosial status, guttens maskulinitet, selvsikkerhet og overdrevne store tro på egne evner og annet overfladisk rask like mye som utseende, slik at de bare er villige til å date en ørliten minoritet av guttene som eksisterer. Gutter er villige til å date enhver jente som ligger nært deres eget nivå på utseende, så lenge jenten ikke er helt dust. ... Jeg pleide å tro på kjærlighet -- men den troen har jenter og statistikk på kjønnsforskjeller innen dating klart å ødelegge totalt. Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Litt snodig spørsmål, siden jeg aldri ville blitt sammen med en same som var for rund. Men det jeg kan si er at jeg ikke tror jeg ville ha slått opp med en dame hvis hun hadde blitt for rund mens vi hadde vært sammen. Det kan selvsagt hende. Men det skal godt gjøres at det skal være det eneste som gjør at jeg slår opp. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Absolutt. Hvorfor skal jeg være sammen med noen som lar kroppen sin forfalle? Som alle andre menn så setter jeg pris på en fin kvinnekropp. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Absolutt. Hvorfor skal jeg være sammen med noen som lar kroppen sin forfalle? Som alle andre menn så setter jeg pris på en fin kvinnekropp. Sånn tenkte jeg også. Men min kropp forfalt først... Geir 1 Lenke til kommentar
Frankly Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 He-he-he. Tenker nok at en del mannfolk møter seg sjøl i døra i 40-50-åra ja, når reduksjonen i sædproduksjonen medfører at de ikke lengre kan ete uhemma uten at det vises på livslinja. En kan ikke operere med to forskjellige standarder på slikt vei du. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Hva har "sædproduksjonen" med livvidden å gjøre? Regner med det var det du mente når du skrev "livslinja". Mener du TESTOSTERONPRODUKSJONEN? For "sædproduksjonen" har INGENTING med å legge på seg å gjøre. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Det er kun du som avgjør om du vil fortsette et forhold. Ikke la noen fortelle deg noe annet. Du har ingen obligasjon om å bli værende uansett. At du ikke lenger er tiltrukket av partneren din er en like så god grunn som noen annen. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Mener du TESTOSTERONPRODUKSJONEN? For "sædproduksjonen" har INGENTING med å legge på seg å gjøre. Sædproduksjon er avhengig av testosteronnivå. En mann med mer kroppsfett vil på det jevne ha lavere testosteron, mer østrogen, og lavere sædproduksjon. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 En mann med null kroppsfett vil heller ikke ha testosteron. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 (endret) En mann med null kroppsfett vil også være døden nær. Føy fettprosent vil også redusere testosteronet. Holder man seg over 5% så skal ikke lite fett være et særlig problem. De færreste nærmer seg 5% uansett. Så det er "lønnsomt" å være slank, men "bodybuilder i konkurranseform"-slank er ikke nødvendigvis bra Endret 2. august 2017 av Evelen! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå