væren Skrevet 7. august 2017 Forfatter Del Skrevet 7. august 2017 Takk for info, toth! Jeg får bare satse på at jeg tåler den støyen som blir. Dette med timere på hver plate virker å være en stor fordel. Info på den toppen jeg har tenkt å anskaffe: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80303932/ "Du har ypperlig kontroll når du lager mat, siden de individuelle timerne gjør at du kan time hver kokesone separat." Det står ikke at timerne sørger for at platene slår seg av på denne spesielle toppen. Å ringe til IKEA å spørre om noe mer enn det jeg selv kan lese på nettet, er håpløst. Må dra til IKEA og spørre der, var svaret jeg fikk. Men dit har jeg ikke tenkt å dra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Slik jeg oppfatter bruksanvisningen som kan lastes ned på siden du lenker til, kan timer settes individuelt pr sone. Denne funksjonen har jeg på min Folklig også. Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Nå har jeg Siemens, men ja timeren på hver plate slår av når den går ut. Så jeg kan sette potetene til å koke 24 min og gulrøttene på 10, mens spaghettien slår seg av etter 8. Lenke til kommentar
væren Skrevet 7. august 2017 Forfatter Del Skrevet 7. august 2017 Takk zanta og toth! Jeg har nå sjekket bruksanvisningen nærmere og der står det (heldigvis): "Dersom et effekttrinn er stilt inn og tiden har talt ned til null, høres et lydsignal, 00 blinker og kokesonen slår seg av. " :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå