IHaveADream Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 Noen idé? Prøvde noen hos en bekjent, og de var helt perfekte og satt så godt selv på mitt tynne glatte hår. Men nå kan jeg ikke lenger spørre den personen hvor de kjøpte dem. Så har dere noen tips? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 Selges ikke sånne overalt da? HM feks? Lenke til kommentar
IHaveADream Skrevet 26. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2017 Joda, de selges over alt, men alle jgeg har prøvd funker ikke på håret mitt. Alle bortsett fra den ene typen jeg prøvde hos en tidligere bekjent, men som ikke er aktuell å spørre lenger... Lenke til kommentar
Roeyskatt Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 De Kicks hadde for fem år siden var superb, dessverre har de byttet leverandør, og de som selges nå er dritt og river av hår. Prøv BikBok, de er tighte, og helt glatte, ingenting å utsette på dem. Tror de koster bare 19kr, også, og de finnes i flere farger (Men muligens ikke flere lengder). Lenke til kommentar
IHaveADream Skrevet 2. august 2017 Forfatter Del Skrevet 2. august 2017 Ok Tusen Takk for svar! Jeg prøver bik bok Takk igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå