Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Endring i sexliv og lyst med partner

Anbefalte innlegg

Jeg og min partner har vært sammen i 2,5 år. I starten hadde vi som alle andre masse sex (flere ganger om dagen), og jeg hadde masse lyst siden hun var min første sexpartner. Det siste året eller så har min lyst dabbet av voldsomt. Jeg har fortsatt lyst til å onanere og gjør dette en eller flere ganger om dagen, men sex med partner frister ikke like mye mer. Jeg føler "arbeidsoppgavene" under akten er skjevt fordelt og jeg gjør mye jobb i forhold til hva jeg får igjen. 99% av sexlivet består i litt fingring/runking ( det skjer at hun ikke tar på meg i det hele tatt før penetrasjon) på starten, misjonær (noen ganger i forskjellige varianter) og tilslutt henne på magen hvor jeg enten fingrer eller bruker vibrator til vi kommer sammen. Oralsex skjer noen ganger i året, jeg er ikke spesielt god på å ta initiativ til det jeg heller, men gjør det en gang i blant. Jeg har kjøpt forskjellige leketøy/tau osv og har bundet henne, ertet og gitt henne flere orgasmer mens hun er bundet. Hun hverken rir, suger eller noe uten at jeg må be om det, og jeg merker da at hun helst skulle sluppet. Hun vil liksom bare bli pult hele tiden. Etter hvert har bare lysten dabbet av, og selv om vi nå ikke har hatt sex på nesten to uker, har jeg ikke spesielt lyst og gruer meg nesten. Hun derimot er fortsatt ivrig på sex og synes vi har for lite av det. Har prøvd å hinte litt frem om dette, men det er vanskelig å ta opp uten å såre følelser. Noen som har noen innspill?

Anonymous poster hash: ef07c...540

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke å såre følelser at du forteller om problemet og dine ønsker. Hvis hun tar det ille opp så er hun oversensitiv. Et godt forhold inkluderer kommunikasjon og vilje til å løse problemer med forholdet, hvis man ikke klarer det så vil de aller fleste forhold gå i oppløsning.

Lenke til kommentar

Det der at kvinner skal være bedre på å ta subtile hint enn menn? Bare bullshit, jevnt over er mennesker like elendige til det uavhengig av kromosomkombinasjon. Det beste er å snakke klart og rett ut om ting.

Hvis du mister lysten fordi "arbeidsfordelingen" er ujevn, så må du si det rett ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...