Gå til innhold

Paint skal leve videre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

De funksjonene Paint har hatt for meg har Greenshot tatt helt over, men sikkert noen som setter pris på å forsatt kunne fargelegge krysseduller. 

Lenke til kommentar

Haha, windows store. Nei takk.

AtW

Hva er problemet med det? Synes det er positivt at de flytter mest mulig til Store. Det gjør OS'et lettere for oss om ikke trenger de appene, samtidig som det er enkelt for folk å finne og installere dem der i fra.

• Liker 1
Lenke til kommentar

AtW

Hva er problemet med det? Synes det er positivt at de flytter mest mulig til Store. Det gjør OS'et lettere for oss om ikke trenger de appene, samtidig som det er enkelt for folk å finne og installere dem der i fra.

Problemet er at appenen der er dårlige og simple, og man er tvunget til å bruke storen med alle sine ulemper, istedet for å kunne velge. Det er greit med en pakkebrønn som linux, men man får med all søpla også.

AtW

Lenke til kommentar

Rart at enkelte er så negative til Windows Store? Tipper Appstore/Google Play er i fullt bruk hos mange av disse.

En PC er ikke en mobil, winstore-apps er nesten utelukkende dårligere. Hvorfor er det rart at folk er negative?

AtW

Så du vil ikke bruke MS paint fra MS Store fordi du har en stående konklusjon om at apper andre steder er bedre?

Lenke til kommentar

Rart at enkelte er så negative til Windows Store? Tipper Appstore/Google Play er i fullt bruk hos mange av disse.

En PC er ikke en mobil, winstore-apps er nesten utelukkende dårligere. Hvorfor er det rart at folk er negative?

AtW

Så du vil ikke bruke MS paint fra MS Store fordi du har en stående konklusjon om at apper andre steder er bedre?

Stemmer, fordi de stort sett er det.

AtW

Lenke til kommentar

AtW

Problemet er at appenen der er dårlige og simple, og man er tvunget til å bruke storen med alle sine ulemper, istedet for å kunne velge. Det er greit med en pakkebrønn som linux, men man får med all søpla også.

AtW

Så paint blir dårligere av å ligge i Win Store og ikke være forhåndsinstallert?

• Liker 4
Lenke til kommentar

AtW

Det har med at utviklerne er for late til å lage ordentlige apper, eller ikke gidder å porte alle funksjoner. I teorien skal en UWP app kunne ha de samme mulighetene som en win32 app, samtidig som den kan fungere like bra på en 5" som 40" skjerm. At en app havner på Windows Store, betyr ikke nødvendigvis at den blir noe verre enn før.

• Liker 2
Lenke til kommentar

AtW

AtW

Det finnes mer drit i Apples store, for et par år siden leste jeg at de hadde 500 000 apper som ingen hadde klikket seg inn på. Fantastisk mye dritt. Skal jeg på det grunnlaget konkludere med at alt i Apples store er dritt? Det samme kan sies om internett. Usannsynlig mye dritt. For ikke å snakke om risikoen for å få utilsiktet dritt i tillegg. Søpla er der uansett.

Velge? Tvunget? Du mener det hadde vørt mye bedre om MS la MS paint på en eller annen nettside? På hvilken måte er det bedre? Jeg har inntrykk av at dette er mer en prinsipiell holdning enn at server alpene som er problemet.

• Liker 4
Lenke til kommentar

AtW

AtW

Så paint blir dårligere av å ligge i Win Store og ikke være forhåndsinstallert?

Stort dett blir de det ja, tenkte jeg skulle gi storen en sjangse her. Ikke kan man se hva man har installert(?) og når jeg testet spotify så avsintallerte den win32-versjonen og alle innstillinger uten  spørre. Gratulerer store, du skuffer igjen.

AtW

Lenke til kommentar

AtW

AtW

Det finnes mer drit i Apples store, for et par år siden leste jeg at de hadde 500 000 apper som ingen hadde klikket seg inn på. Fantastisk mye dritt. Skal jeg på det grunnlaget konkludere med at alt i Apples store er dritt? Det samme kan sies om internett. Usannsynlig mye dritt. For ikke å snakke om risikoen for å få utilsiktet dritt i tillegg. Søpla er der uansett.

Velge? Tvunget? Du mener det hadde vørt mye bedre om MS la MS paint på en eller annen nettside? På hvilken måte er det bedre? Jeg har inntrykk av at dette er mer en prinsipiell holdning enn at server alpene som er problemet.

Søpla er her "de andre aspektene med store", ikke at det finnes dårlige programmer.

Ja, det hadde vært bedre ja, så slapp jeg å forholde meg til store.

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...