julietta2017 Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 Hei folkens, jeg er singel og litt desperat her... Syns det er utrolig vanskelig a finne en sexpartner! Jeg er ikke interessert i forhold akkurat na, men jeg har jo mine behov sa det hadde v?rt fint a fa noen tips av damer som er i samme situasjon Lenke til kommentar
johanf Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 Trodde Tinder var appen for alle unge pene mennesker som var ute etter et ligg? 1 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 Singel og desperat sjeldent en god kombinasjon, men som kvinne slipper du sannsynligvis unna med det. Seriøs forskning viser at hvis en mann spør 100 kvinner rett ut om sex i det virkelige liv, så vil 100/100 si nei. For en kvinne er resultatet at 80/100 sier ja. Prøv Tinder eller en tur på byen. 3 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 Hva er vanskelig med det egentlig? Så lenge du ikke ser ut som ringeren i notre dame så burde tinder funke greit. For meg som mann opplevde jeg at mange av damene var ute etter forhold, men det "problemet" får kanskje ikke du i like stor grad. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 På Tinder og Hot-or-not har eg gjort det tydelig i beskrivelsen at eg ikke er på jakt etter noe seriøst, og da tar de fleste som liker profilen min hintet om at eg kun er på jakt etter sex (har fungert så langt) I tillegg kan eg anbefale nakenprat.no Ut over det bruker eg vennekretsen. Kjekt å ha venner en kan leke med innimellom og 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 Kan du ikke bare ta en runk? Anonymous poster hash: 4def4...d1b Lenke til kommentar
julietta2017 Skrevet 25. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2017 Ja har tenkt på det en del... kan du/dere anbefale noen nettdatingsider? Lenke til kommentar
Novice99 Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 Om julietta2017 er kvinne så er problemstillingen ganske søkt om hun er ute etter ukomplisert sextreff. Har du ikke vært ute på byen en helg noen gang i ditt liv ? Aldri hørt om tinder ? sukker ? Kall meg gjerne altfor skeptisk, men virker søkt og merkelig at en dame synes det er vanskelig å få til ukomplisert sextreff. 4 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 Viss fare for at TS er mann. Ellers er dette veldig, veldig enkelt. Men må føles jævlig for de damene som sliter med å få napp, når "alle" andre får napp. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Jeg går bare rundt på Rema 1000 og deler ut polaroider av tissen min mens jeg blunker lurt. 1 Lenke til kommentar
julietta2017 Skrevet 26. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2017 Jeg er veldig sky... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 (endret) Jeg syns tinder, hotornot osv er det letteste. Mange gutter sliter dog på den plattformen og har mye mer hell ute på byen. Du er jente, så det spikker ikke så mye rolle, men så klart, en edru fyr fra tinder er nok bedre enn et fyllevrak klokken 02. Men det er smak å behag, jeg vet noen liker best sistnevnte. Når det er sagt TS, vi vet begge to at du egentlig ikke er ute etter det du skriver, det du er ute etter er å prøve å få folk til å klikke på den (trolig falske) dating siden oppført under "Website URL" i profilen din. Endret 26. juli 2017 av Evelen! 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg