Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor leter dere etter sexpartner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Singel og desperat sjeldent en god kombinasjon, men som kvinne slipper du sannsynligvis unna med det. Seriøs forskning viser at hvis en mann spør 100 kvinner rett ut om sex i det virkelige liv, så vil 100/100 si nei. For en kvinne er resultatet at 80/100 sier ja.

Prøv Tinder eller en tur på byen.

• Liker 3
Lenke til kommentar

På Tinder og Hot-or-not har eg gjort det tydelig i beskrivelsen at eg ikke er på jakt etter noe seriøst, og da tar de fleste som liker profilen min hintet om at eg kun er på jakt etter sex (har fungert så langt) :)

I tillegg kan eg anbefale nakenprat.no :)

Ut over det bruker eg vennekretsen. Kjekt å ha venner en kan leke med innimellom og :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Om julietta2017 er kvinne så er problemstillingen ganske søkt om hun er ute etter ukomplisert sextreff.  Har du ikke vært ute på byen en helg noen gang i ditt liv ?  Aldri hørt om tinder ?  sukker ?   Kall meg gjerne altfor skeptisk, men virker søkt og merkelig at en dame synes det er vanskelig å få til ukomplisert sextreff.  

• Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg syns tinder, hotornot osv er det letteste.

Mange gutter sliter dog på den plattformen og har mye mer hell ute på byen.

Du er jente, så det spikker ikke så mye rolle, men så klart, en edru fyr fra tinder er nok bedre enn et fyllevrak klokken 02. Men det er smak å behag, jeg vet noen liker best sistnevnte.

Når det er sagt TS, vi vet begge to at du egentlig ikke er ute etter det du skriver, det du er ute etter er å prøve å få folk til å klikke på den (trolig falske) dating siden oppført under "Website URL" i profilen din.

Endret av Evelen!
  • Liker 5
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...