Gå til innhold

Morrowind

Anbefalte innlegg

Er ved en plass som ligger øst for Molag Mar og sør for Holamayan på tippen av halvøya. er en statue av en dame på utsiden som holder noe i hendene. rett ned av henne er det en inngang. inne er det et stort rom med samme statue og på hver side er det noen benker. Hva skal jeg gjøre her? er det noe å gjøre her? husker ikke nevnet på plassen. men tar det med neste gang jeg spiller..... :roll: Anyone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fix deg en feather potion? gir deg 0 vekt i MANGE TIMER

(snakker om en liten bug her, eller?)

lagde også en potion for intelligence, personality, luck og endurance.

har de nå på 3mill tror jeg, og det varer ut spillet, + at jeg har 9 i backup i "sekken". blir egentlig litt for lett med en høy personality. værken vampyrer eller andre "menneske monstre" angriper meg, bare de forbaskade cliff racerne :yucky: HATER cliff racer's

Lenke til kommentar
HATER cliff racer's

Enig med deg der.

Så forresten en addon som fjernet alle cliffracer'ne... Si ifra hvis du vil ha link (men personlig liker jeg ikke å endre spillet på slike måter... Digger addons, men ikke noe som fjerner noe fra spillet).

Og til _dAwn_:

Det jeg mente var at du kan skaffe en Golden Saint Soul eller Ascended Sleeper Soul så du kan lage et klesplagg med Constant Effect.

Personlig har jeg et skjold med Fortify Strength 100 pts på Constant Effect.

Kjekt det :thumbup:

Endret av ProZaC
Lenke til kommentar

Ja du kan få kjøpt enchantments, men de er så dyre at det er helt umulig hvis du vil ha over 50 i styrke. Soulgem må du fixe selv uansett, trenger bare en Scroll som har soul trap i seg. Trenger ingen magikunnskaper for å bruke ferdiglagede scrolls. Finner ikke items som har så perfekte enchantments som 100 Strength heller.

Kommer ikke på noen våpen annet enn en liten kniv som har soul trap i seg.

Det du gjør er å kaste soul trap spell før du begynner å slåss (de varer i ca 1 minutt), og har en tom soulgem i inventory. Da fanges monsteret automatisk inni en soulgem etter hvilken størrelse monsteret er.

Du kan bare fange de største monstrene i Grand Soulgem (finner dem overalt etterhvert), og det er kun 2 monstre som gir konstant effekt på enchantments av klær osv. Ascended Sleeper, Golden Saint. Du har sikkert drept mange sånne allerede hvis du er høy level.

Alle andre soulgemer lar deg sette et visst antall sekunder på varigheten av spellen som kastes, og du må selv aktivere den via klesplagget du har enchantet.

Hvis du ikke skjønte noe av det der, finn en FAQ om enchanting på

http://www.gamefaqs.com . Søk etter Morrowind.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...