_dAwn_ Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Er ved en plass som ligger øst for Molag Mar og sør for Holamayan på tippen av halvøya. er en statue av en dame på utsiden som holder noe i hendene. rett ned av henne er det en inngang. inne er det et stort rom med samme statue og på hver side er det noen benker. Hva skal jeg gjøre her? er det noe å gjøre her? husker ikke nevnet på plassen. men tar det med neste gang jeg spiller..... Anyone? Lenke til kommentar
Lord Nerevar Indoril Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Er det Shrine of Azura? Prøv å trykk på statuen på innsiden... Endret 7. desember 2003 av Lord Nerevar Indoril Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 jepp det var rette plassen. men den øya jeg skal til utenfor dragon fel. hvor ligger den? hvem skal jeg høre med osv? har vært å trødd der og spurt men ikke kommet noen vei... Lenke til kommentar
Rincewind Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Tips: www.gamefaqs.com Finn deg en walkthrough der så slipper du å poste på forumet hver halvtime. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 he he.... sant nok. Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg har et oppdrag for Temple som jeg ikke kommer noen vei med..... jeg skal finne Lost Kogoruhn og finne "Hair Shirt of Saint Aralor". jeg finner Lost Kogoruhn og slik men hvor er den Hair shirten???! Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 http://www.m0use.net/~uesp/morrow/espmor.shtml sekk denne siden. der finner du ut av det meste. Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Den sjorta ligger på ein dau ordinator som ligger nerme muren i kogorhun Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 jeg klarer max å bære 600. har noen klasplagg og slikt som gjør det mulig. men er det andre måter man kan bære med seg mere? Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 jeg klarer max å bære 600. har noen klasplagg og slikt som gjør det mulig. men er det andre måter man kan bære med seg mere? ha meir strength... vanskeligere er det ikke. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 har maxa den.... er det noen klær som hjelper? m mye strength? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Enchant noen klær/et eller annet du kan ha på deg... Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 fix deg en feather potion? gir deg 0 vekt i MANGE TIMER (snakker om en liten bug her, eller?) lagde også en potion for intelligence, personality, luck og endurance. har de nå på 3mill tror jeg, og det varer ut spillet, + at jeg har 9 i backup i "sekken". blir egentlig litt for lett med en høy personality. værken vampyrer eller andre "menneske monstre" angriper meg, bare de forbaskade cliff racerne HATER cliff racer's Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) HATER cliff racer's Enig med deg der. Så forresten en addon som fjernet alle cliffracer'ne... Si ifra hvis du vil ha link (men personlig liker jeg ikke å endre spillet på slike måter... Digger addons, men ikke noe som fjerner noe fra spillet). Og til _dAwn_: Det jeg mente var at du kan skaffe en Golden Saint Soul eller Ascended Sleeper Soul så du kan lage et klesplagg med Constant Effect. Personlig har jeg et skjold med Fortify Strength 100 pts på Constant Effect. Kjekt det Endret 8. desember 2003 av ProZaC Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 er det noen plasser jeg kan få kjøpt det? eller våpen jeg bruker for å gjøre det? er kriger og bruker rambo taktikk. så magi er ikke min sterke side... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Ja du kan få kjøpt enchantments, men de er så dyre at det er helt umulig hvis du vil ha over 50 i styrke. Soulgem må du fixe selv uansett, trenger bare en Scroll som har soul trap i seg. Trenger ingen magikunnskaper for å bruke ferdiglagede scrolls. Finner ikke items som har så perfekte enchantments som 100 Strength heller. Kommer ikke på noen våpen annet enn en liten kniv som har soul trap i seg. Det du gjør er å kaste soul trap spell før du begynner å slåss (de varer i ca 1 minutt), og har en tom soulgem i inventory. Da fanges monsteret automatisk inni en soulgem etter hvilken størrelse monsteret er. Du kan bare fange de største monstrene i Grand Soulgem (finner dem overalt etterhvert), og det er kun 2 monstre som gir konstant effekt på enchantments av klær osv. Ascended Sleeper, Golden Saint. Du har sikkert drept mange sånne allerede hvis du er høy level. Alle andre soulgemer lar deg sette et visst antall sekunder på varigheten av spellen som kastes, og du må selv aktivere den via klesplagget du har enchantet. Hvis du ikke skjønte noe av det der, finn en FAQ om enchanting på http://www.gamefaqs.com . Søk etter Morrowind. Endret 8. desember 2003 av Bitex Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Trykk [url="http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=177000&st=0"]her[/url] for å gå inn på en link der jeg har postet masse om enchanting/alchemy... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå