anaconda Skrevet 24. juli 2017 Del Skrevet 24. juli 2017 Hei Jeg har en ganske ny Samsung tv (kjøpt i fjor høst). Jeg har sett en del på netflix, og begynte å se en ny spennende serie der. Nå når det er på det meste spennende, har tv'en selvsagt bestemt seg for å kutte ut netflix... Det fungerer rett og slett ikke lengre. Når jeg går inn på netflix, blir skjermen svart, og den forblir svart. Skjer ingenting. Andre nettjenester som youtube fungerer helt fint. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få netflix tilbake på tv'en? Jeg er blitt helt avhengig av denne serien.... Lenke til kommentar
barezell Skrevet 24. juli 2017 Del Skrevet 24. juli 2017 Lurer på om jeg leste at noen hadde samme problem en gang tidligere her. Trur det var så enkelt å nappe strømmen noen minutter. Om jeg husker feil så kommer sikkert noen med en løsning som funker Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 24. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2017 Lurer på om jeg leste at noen hadde samme problem en gang tidligere her. Trur det var så enkelt å nappe strømmen noen minutter. Om jeg husker feil så kommer sikkert noen med en løsning som funk Takk for hjelpen. Funka kjempbra det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå