AnonymDiskusjon Skrevet 24. juli 2017 Del Skrevet 24. juli 2017 Hos legen på tirsdag fikk jeg konstatert lungebetennelse etter å ha hanglet i to uker. Fikk ery max siden han mistenkte mykoplasma, og jeg ble egentlig bare dårligere ut uken, (tettere, vondere i bryst osv.) På lørdagskveld gikk jeg til legevakten, da jeg tenkte at jeg måtte skifte antibiotika eller noe lignende. Crp-en min hadde gått ned til normalen, og legen mente derfor at jeg hadde fått astma. (Har pollenallergi.) Hvis dette er allergi-astma så synes jeg det er litt rart siden jeg merker lite til pollenallergien nå for tiden. Det jeg skal frem til er da hvordan det er å ha astma? Jeg ble egentlig litt sutrete etter den beskjeden da jeg helst ikke vil gå rundt å ha vondt å være så tett kronisk. Hvor lang tid tar det fra diagnose til rett medisinering blant annet, og kan legen kun gi henvisning til lungespesialist? (Har fått time hos fastlegen nå.) Går nå ferdig dosen på ery max, samt at jeg fikk solvipect mot den verste hosten, og atrovent 20mg inhalasjonsspray ved behov. Sistnevnte fungerer greit, men skulle gjerne tatt mer en 3-4 ganger til dagen. Anonymous poster hash: a792a...ce6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå