Oter Skrevet 24. juli 2017 Del Skrevet 24. juli 2017 fikk koblet opp bredbånd oppe i et hus jeg pusser opp,i starten så var nettet bra. men nå så tar det en evighet og laste nettsider,tar jo flere minutter før den laster f.eks nettavisen.no,går litt bedre på f.eks vg.no hastigheten ligger på det den skal,sjekket med speedtest. lastet også ned HPE Network Capture Express,som sjekker for pakketap,ping og hastighet,der også ble det bra resultat. når programmene skal finne beste serveren så tar det også lang tid. har Telenor bredbånd,og Telenor sin trådløse ruter. har sjekket både med mobil,og nettbrett(kun det jeg har tilgjengelig der) trådløssignalet er også bra Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 24. juli 2017 Del Skrevet 24. juli 2017 Prøv å skru mobil og nettbrett helt av og på igjen for å stoppe apper som ikke trenger å gå, og rense minnet på enhetene. Eller kjør en av de mange appene som heter neo med "cleaner" og har en feiekost som ikon. Når ting går tregt på nett, er det ikke nødvendigvis nettet som er tregt, det kan også være PC/mobil/nettbrett som har for mye slagg i minnet, eller kjører for mange prosesser på en gang. Lenke til kommentar
Oter Skrevet 24. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2017 Prøv å skru mobil og nettbrett helt av og på igjen for å stoppe apper som ikke trenger å gå, og rense minnet på enhetene. Eller kjør en av de mange appene som heter neo med "cleaner" og har en feiekost som ikon. Når ting går tregt på nett, er det ikke nødvendigvis nettet som er tregt, det kan også være PC/mobil/nettbrett som har for mye slagg i minnet, eller kjører for mange prosesser på en gang. nettbrettet er helt nytt,er ikke installert noe apper før i dag,da lastet jeg ned speedtest og det andre programmet for og sjekke linjen Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 24. juli 2017 Del Skrevet 24. juli 2017 Har du testet noen andre enheter en selve nettbrettet? Lenke til kommentar
Oter Skrevet 25. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2017 Har kun prøvd nettbrett og med mobil.er kun disse 2 jeg har tilgjengelig for og gå på nettet med her. Er det et annet program som jeg kan laste ned og prøve? Er det mulig og pinge en nettside med nettbrett?er vel ikke DOS på nettbrett? Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 Legg inn terminal på nettbrett/tlf, så kan du pinge som "dos" Lenke til kommentar
Oter Skrevet 25. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2017 Ligger stortsett mellom 8-20.med noen pikes mellom 90-160.men brukte en stund før den startet og pinge. Skjønner ikke hva problemet er.hastigheten er bra.men bruker lang tid på og laste nettsider.og på og starte nedlastinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå