Gå til innhold

Rygget inn i bil på parkeringsplass

kalbjorn

Anbefalte innlegg

Hvis du ikke merket du var borti den Patrolen (?)

så kan det ikke være snakk om store ripene i plastskjermen foran. Lukter mose av uglene dette her etter min mening.

Ja, litt rart at det skal ha blitt noe riper, TS må jo ha kjørt enormt sakte for å ikke merke noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke hvordan det kan trekkes konklusjon på at Patrolen (eller hva det er) er et vrak. Er det pga rustne felger? Den ser da grei ut ellers det lille vi ser av den.

Grunnen til parkering over den hvite stripen er vel fordi bilen er for lang til parkeringsplassen.

Er en litt kinkig situasjon ettersom ts ikke merket at h*n rygget på bilen så jeg ville vært forsiktig med å godta skyld.

TS: Har du fått riper på din egen bil?

Hvis du godtar skyld, be om at det skal gå via forsikringen. Hvis motpart har iscenesatt dette vil h*n ha penger i hånden. Uansett ring forsikringsselskapet ditt og si du har en konflikt med personen og regnr, slik at hvis det skulle være iscenesatt får du kanskje beskjed av forsikringsselskapet at det er noe som ikke stemmer.

Skriv skademelding og be om å få se førerkort slik at motpart fyller ut reell personalia.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er en klassisk scam, det skal veldig mye til å rygge på noen og de ikke merker det og at de plutselig har bilde av det uten å gi deg beskjed før etterpå virker bare merkelig, du burde svare at du er uenig i hendelseforløpet og at du misstenker at det faktisk er han som har kjørt på deg. Dersom han forsøker å presse deg så kontakter du forsikringsselskapet og forklarer situasjonen, kan hende de vil anmelde for forsikringsvindel. Det du IKKE må gjøre er å signere på noe, betale eller lignende.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...