thomas81 Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 er ny på dette med vannkjøling , og lurer på om det kreves noe vedlikehold, eller om man bare kan putte det i, få det til å virke, og glemme at man har det? slik som med vifter Jeg lurer og på om pumper støyer, og om det kreves en kraftig vifte til radiatoren. Takker for alle svar Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=167092 Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 og lurer på om det kreves noe vedlikehold, eller om man bare kan putte det i, få det til å virke, og glemme at man har det? slik som med vifter Rengjører ikke du viftene dine? Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg gjør ikke det.. Kan ha noe med hvor rent man har det. Det trengs rett og slett ikke Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Men vegg-til-vegg teppe betyr mye støv. Samme hvor rent jeg har det... Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 muhahaha aldri rengjort så mye som en eneste vifte (ikke bare fordi den var vifte)... jeg har derimot støvsugd komponentene i pcen ofte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå