Zemeckis Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Hei Jeg lurer på om noe vet når de gamle Star Wars filmene i det hele tatt kommer på dvd.Er en iverig star wars fan Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Lucas har oppdaget at han kan dytte inn hva som helst og i realiteten lage helt nye filmer av dem. Originaltrilogien (de urørte versjonene) tror jeg aldri man får se på dvd. Ellers er vel Spec. Ed. på vei i 2004 elns, svjv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 De gamle kommer aldri på dvd. Desverre for dere Star Wars fan har den idiotiske og ikke minst uetiske Lucas mistet all respekt for skikkelig filmkunst og valgt å skjule sine gode, gamle spesial effekter med nytt CG tull. Han ønsker ikke å se sine egne, originale klassikere ute på dvd. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Blir vel walkietalkier på hele gjengen vel. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg mente special edition på de gamle Star wars filmene,bra at de kommer ivertfall. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Dere kan jo ta en titt på dette "rykte" og gjøre opp deres egen mening Star Wars DVD Box The force is strong in this one Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Får håpe at Star Wars Trilogien kommer slutten av neste år da.På tide at det kommer snart.Kan det vær så vanskelig å få Trilogien fra tape til dvd-plater med noe snacks da? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Blir vel walkietalkier på hele gjengen vel. Hehe, vi får synge en kald strofe for å kjøle Lucas ned. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 tja det er da DVD rips (ikke divX) av dem alle tre ute på div. p2p programmer... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 jeg har alle på "DvD" ganske bra kvalitet, spilte dem på 5.1 og man fikk full ytelse av anlegget Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Den orginale trilogien kommer trolig ut i slutten av neste år, dette er da special editionen, med de dumme tingene som at Gredoo skøt først, osv. I 2014, derimot, har Lucas tenkt til å lage Helt nye versjoner av orginal trilogien, ved å bruke bare datateknologi, ergo ingen skuespillere eller noe... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 tja det er da DVD rips (ikke divX) av dem alle tre ute på div. p2p programmer... Det er nok heller LD som er kilden. Asia-pdvdene er mastret fra disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå