AfterGlow Skrevet 24. juli 2017 Del Skrevet 24. juli 2017 Ny, uventet vending fra den gamle konsollprodusenten.Atari har laget en Bluetooth-lue med innebygde høyttalere 1 Lenke til kommentar
Anonym342r234erf342ewt4gawrewerfg Skrevet 24. juli 2017 Del Skrevet 24. juli 2017 super annoying 2 Lenke til kommentar
TigerTommy Skrevet 24. juli 2017 Del Skrevet 24. juli 2017 Gleder meg til den kommer .. ? ?? Lenke til kommentar
abooAyoob Skrevet 24. juli 2017 Del Skrevet 24. juli 2017 Blant det verste jeg vet er folk som bruker høyttaleren på mobilen til å høre på musikk. Enda verre når de ser en video. At Atari skal oppfordre til slik uhøflig opptreden er kjipt. Håper ikke det slår an. Lenke til kommentar
Randominated Skrevet 24. juli 2017 Del Skrevet 24. juli 2017 Det verste er når de "kule" kidsa har fått kloa i store bluetooth-høyttalere (a la jbls største med bæresele), og blaster ghettorap mens de longboarder gjennom gatene klokka halv 12 på kvelden så ekkoet står mellom bygårdene. Kanskje denne hjelper på ved å "blaste" litt mer retningsbestemt, selv om jeg egentlig har gitt opp håpet. Lenke til kommentar
G Skrevet 24. juli 2017 Del Skrevet 24. juli 2017 (endret) Er det sunt for øynene med så mye ekstra vibrasjoner? De kunne jo like gjerne lagd flapper ned over ørene (oluf lue), om det da ikke er patentert med høytalere i slike flapper allerede. Da kunne de hatt låse-fast-knapper litt høyere slik at de lot seg feste med utstående lyd som alternativ bruksmodus. Endret 24. juli 2017 av G Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. juli 2017 Del Skrevet 24. juli 2017 Hahahahahaha Atari er gått ut på dato, skjønner de ikke det? 1 Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 24. juli 2017 Del Skrevet 24. juli 2017 Ijustine kan selge hva som helst.. ..tror få andre hadde kledd eller ikke irritert andre. 1 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 24. juli 2017 Del Skrevet 24. juli 2017 Ijustine kan selge hva som helst.. ..tror få andre hadde kledd eller ikke irritert andre. Hun skal ha det. Eneste kvinnelige tech-YouTuber jeg har sett en del videoer av. Rett og slett engasjert og entusiastisk, og vinkler ofte litt annerledes enn de fleste store (MKBHD, Linus, Dave2D, Jay2Cents etc.). Lenke til kommentar
SVD Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 Perfekt hvis man har lyst til å se ut som en idiot. Tror den kommer til å slå an. Lenke til kommentar
ukvemsord Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Dette kommer til å bli jævlig irriterende på kollektivtransport. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå