Veritæs Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 alt jeg ser rundt her er folk som klager på alle testene og at de ikke klarte dem. Fins det folk som faktisk har klart alle testene, og som spille ofte? Dette er er mye bedre enn CS, og jeg synes at det er nå konge over alle online FPS-ene, selv om CS har kanskje flere spillere. Lenke til kommentar
[dsr`camo] Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg klarte alt... Kan vel si jeg spiller ofte AASF er et av verdens 5 mest spilte online spill Men igjen anbefaler jeg : http://aaotracker.4players.de/ her kan finne ut andre norske og mange spiller er... Hva er det du kaller Squy på AA??? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg vil si at CS1.5 er bedre enn AASF, men så har jeg ikke spillt AA så veldig mye heller da men det er nå min mening.. Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) gSQUYrb heter jeg på AA. Uffo meg det derre tracker greie ser altfor komplisert og tungvint ut. Endret 7. desember 2003 av Squy Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Har det.. Spiller det en del, men jeg syns CS er bedre. AA er vanskeligere å forstå, plukker du opp et våpen i en runde, så har du det ikke i neste osv. Løping fins det ikke. Jeg ville kalt det lett jogg. Men det er også bedre enn CS på noen områder. Morsomere oppdrag en bare å redde gissler, kikkert div, andre granater osv. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Selfølgelig har du andre oppdrags muligheter og våpen men jeg synes CS er bedre men men Lenke til kommentar
[dsr`camo] Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Løping fins det ikke. Jeg ville kalt det lett jogg. Du må trykke to ganger på framover knappen.... Det er også en egen sprint knapp der, se i settings/controls/posture Endret 7. desember 2003 av [dsr`camo] Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Vet du skal trykke 2 ganger forrover, men syns det går ******* sakte.. Lenke til kommentar
[dsr`vargas] Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 det kalles "realisme"... Lenke til kommentar
[dsr`camo] Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) w0rd Endret 7. desember 2003 av [dsr`camo] Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 hei, jo jeg har klart opptakene, men jeg har ikke 15 honor ennå og eksamenstiden la en stor demper på spilling Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Klarte treningsoppdragene/prøvene lett, men likte ikke resten av spillet noe særlig tho :/. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå