baguett Skrevet 24. juli 2017 Del Skrevet 24. juli 2017 Rusten sykkel i skogen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. juli 2017 Del Skrevet 24. juli 2017 Hei! Velkommen skal du være til vårt lille "samfunn" her på Bildekritikken. Vi er vel bare amatører de fleste av oss her inne, men litt tips og råd kan nok dukke opp. Og du må gjerne kommentere på andres bilder når du føler for det, det er sånn kommentarene kommer her Det var et interresant valg av førstebilde, en god gammel DBS. ikke noe å utsette på skarphet på motivet, men komposisjonen er litt for mye mot midten kanskje? Jeg tror jeg ville plassert sykkelen litt mer mot høyre. Duhar kanskje hørt om "The rule of thirds"? Lenke til kommentar
baguett Skrevet 24. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2017 Takk for svaret, jeg har hørt om rule of thirds men tenkte ikke tanken da jeg tok bildet, dessverre. Men lesson learned Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 Litt vanskelig å få så mye ut av dette der gode gamle "Dass bak sette" (les DBS) blir blikkfanget. Bare kom med mer så får vi se hva som eventuelt kan korrigeres og forbedres uten at baguetten blir opp eti. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg