Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva betyr fysisk attraktiv?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mye kan kroppen overveie utseendet? 

Anonymous poster hash: 1c159...7d4

Vel, bare kroppen har ikke så mye å si alene. Kropp og personlighet er for meg viktigere enn hvordan ansiktet ser ut. En passe veltrent (eller bare deilig) og snill jente er bedre enn en enn "ansiktsvakker" og veltrent bimbo med sagflis i toppen :)

Lenke til kommentar

Det er ikke sånn at det enten er "fysisk" eller "personlighet", det handler bare om utstråling og hvilke signaler man gir. F.eks. hvis en av de 50% jentene jeg finner fysisk attraktive smiler til meg, begynner jeg å fantasere om dem. Men hvis de ikke hadde smilt hadde jeg ikke tenkt noe over det. Men i begge tilfellene så aner jeg jo ingenting om personligheten, da jeg ikke kjenner en eneste jente i hele verden. Det handler om utstråling! Noe som kanskje er en mellomting. En ting mellom fysisk og psykisk?

Anonymous poster hash: 56710...adc
Lenke til kommentar

Kropp er vel slikt jeg glor på og blir opphisset av, men hvis det er noen jeg ikke liker så vil jeg ikke være med vedkommende. Kanskje jeg liker vedkommende pga. kroppen dog. Sånn at begjæret på hennes kropp bare overskygger det personlige, slik at det føles som jeg liker henne. Men jeg antar man finner ut av det etterhvert.

Anonymous poster hash: b21ca...3b4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...