AnonymDiskusjon Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 fysisk attraktiv? Kan det bety utseendet også eller bare kropp. Kan noen forklare hva det vil si å være fysisk attraktiv? Anonymous poster hash: e85b3...a4d Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 Jeg mener det bare er et uttrykk for hvor objektivt attraktiv du er, altså utseende (hvor kropp selvsagt er en del av det). Som alternativ til attraktivitet som person/personlighet. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2017 Hvor mye kan kroppen overveie utseendet? Anonymous poster hash: 1c159...7d4 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 Hvor mye kan kroppen overveie utseendet? Anonymous poster hash: 1c159...7d4 ? 1 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 24. juli 2017 Del Skrevet 24. juli 2017 Hvor mye kan kroppen overveie utseendet? Anonymous poster hash: 1c159...7d4 Aner ikke hva du mener, men uansett hva du mener så vil det være subjektivt. 1 Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 24. juli 2017 Del Skrevet 24. juli 2017 Fysisk attraktiv = rett og slett hvor attraktiv du er utseendemessig, uten å ta personlighet i betrakting Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. juli 2017 Del Skrevet 24. juli 2017 Fysisk attraktivitet er attraktivitet basert på hvordan du ser ut. Både kropp og ansikt spiller en rolle her. I hvor stor grad kropp og ansikt vektlegges er individuelt. Hvorfor lurer du TS? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 24. juli 2017 Del Skrevet 24. juli 2017 Hvor mye kan kroppen overveie utseendet? Anonymous poster hash: 1c159...7d4 Vel, bare kroppen har ikke så mye å si alene. Kropp og personlighet er for meg viktigere enn hvordan ansiktet ser ut. En passe veltrent (eller bare deilig) og snill jente er bedre enn en enn "ansiktsvakker" og veltrent bimbo med sagflis i toppen Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2017 Det er ikke sånn at det enten er "fysisk" eller "personlighet", det handler bare om utstråling og hvilke signaler man gir. F.eks. hvis en av de 50% jentene jeg finner fysisk attraktive smiler til meg, begynner jeg å fantasere om dem. Men hvis de ikke hadde smilt hadde jeg ikke tenkt noe over det. Men i begge tilfellene så aner jeg jo ingenting om personligheten, da jeg ikke kjenner en eneste jente i hele verden. Det handler om utstråling! Noe som kanskje er en mellomting. En ting mellom fysisk og psykisk? Anonymous poster hash: 56710...adc Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2017 Hvor mye vil dere jenter si at en gutt kan gjør opp for ved å ha en fin kropp. 1-10 skala Kun basert på kropp og ikke ansikt. Anonymous poster hash: 3db3c...975 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2017 Hvor mye vil dere jenter si at en gutt kan gjør opp for ved å ha en fin kropp. 1-10 skala Kun basert på kropp og ikke ansikt. Anonymous poster hash: 3db3c...975 Noen? Anonymous poster hash: 3db3c...975 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2017 Kropp er vel slikt jeg glor på og blir opphisset av, men hvis det er noen jeg ikke liker så vil jeg ikke være med vedkommende. Kanskje jeg liker vedkommende pga. kroppen dog. Sånn at begjæret på hennes kropp bare overskygger det personlige, slik at det føles som jeg liker henne. Men jeg antar man finner ut av det etterhvert. Anonymous poster hash: b21ca...3b4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå