Romund Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 Har kunnet tenkt meg noen aktive bookshelf høyttalere Så at Massdrop har disse Kanto YU3 & YU5 Speakers https://www.massdrop.com/buy/kanto-yu2 Disse er aktive og har en subwoofer port som er kjekt og ha. Jeg har et budsjett på ca 3000,- Har helst lyst til å kjøpe noen fra en norsk nettbutikk da jeg slipper å vente så lenge Trenger tips fra noen som har mere peiling enn jeg, Lenke til kommentar
TGB Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 (endret) Sjekk bruktmarkedet for B&W 805s eller 805Diamond (den gamle utgaven får du neppe til under 5000 da, men 805s kan ligge der med litt flaks). 805s er helt annen klasse, og de begynner å bli billige også! Endret 23. juli 2017 av TGB Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. juli 2017 Del Skrevet 24. juli 2017 (endret) Sjekk bruktmarkedet for B&W 805s eller 805Diamond (den gamle utgaven får du neppe til under 5000 da, men 805s kan ligge der med litt flaks). 805s er helt annen klasse, og de begynner å bli billige også! De er vel ikke aktive? Hva med AudioPro Addon T12? Disse dukker opp på finn en gang i blant, ellers koster de rundt 3600,- nye. Har de selv på kjøkkenet, syns de fungerer fint. Ellers kan du se etter studiomonitorer, men bare husk på at de er veldig nøytrale i lyden, mange syns det kan låte kjedelig. Endret 24. juli 2017 av PatSharpX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå